• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Digitālo mācību materiālu izmantošanas pieredze obligātās pirmsskolas izglītības programmas īstenošanā"

Thumbnail
Открыть
299-51627-Grosgale_Indra_ig08268.pdf (1.100Mb)
Автор
Grosgale, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienās bērni aug informatīvi bagātā un mainīgā vidē un tehnoloģiju izmantošanas iespējas bērniem veidojas kā pašsaprotama daļa no apkārtnes, kurā viņi dzīvo. Arvien vairāk pirmsskolas izglītības iestādēs ir pieejami tehniskie mediji- dators, interaktīvā tāfele, projektors, audio, video atskaņotājs. Svarīga ir pedagoga nostāja, vēlme un prasme lietot tehniskos medijus, kā arī vērtēt digitālo mācību materiālu saturu un to iekļaut mācību procesā atbilstoši ,,Integrētās mācību programmas sešgadīgiem bērniem” (Valsts izglītības satura centrs, 2012) uzdevumiem. Šie jautājumi tiek pētīti autores kvalifikācijas darbā ,,Digitālo mācību materiālu izmantošanas pieredze obligātās pirmsskolas izglītības programmas īstenošanā”.
 
Nowadays the children from their first days live in very fast and changing world. They spend their days in close connection with different technologies and a lot of information around them. This environment is the factor they acquire, accept and use technologies easily. Different types of media (computers, active boards, audio and video recorders) have been brought in preschool as everyday learning aids. The role of the preschool teachers, their attitude, skills and ability to acquire the new technologies, interactive learning aids is very important in everyday pedagogical process. All these components carry out the content of curriculum „The integrated learning curriculum for six year old children” (National Centre for Education, 2012). The use of technologies in everyday teaching and learning proceses are observed in the qualification work „The expierence of digital learning aids use in compulsary preschool education curriculum” by the author.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31491
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV