"Rotaļspēle kā 5-7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicinātāja"
Author
Liepiņa, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rutka, Lūcija
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Eva Liepiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr.psyh., prof. Lūcija Rutka Darba apjoms: 52 lpp., 13 attēli, 1 tabula, 24 literatūras vienības, 5 pielikumi. Darba mērķis: izpētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju veidošanos rotaļspēles darbībā. Problēmas būtība: Pirmsskolas periodā bērniem problēmas sagādā nepietiekami attīstītas sociālās prasmes. Problēmas sagādā uzturēt kārtībā vietu, kur bērns rotaļājas, apģērbu, savstarpējo attiecību veidošana, kā arī patstāvīga sava darba organizēšana. Rotaļas darbībā bērnos veidojas emocijas, pārdzīvojumi, kā arī attīstās sociālās prasmes. Pētījuma metodes: teorētiskā metode, empīriskā metode. Darba rezultāti: Bērnu sociālās prasmes tika uzlabotas. The author: Eva Liepina Scientific supervisor: Dr.paed., prof. Lucija Rutka Scope of work: 52 pages, 13 images, 1 table, 24 references, 5 apendices. Aim of the research: Analyze the social skill development in playing gaumes for the upper age group of pre-school students. Content: Pre-school kids often have problems with social skills because they have not yet fully developed. Kids stuggle with the following: keeping their play area tidy, getting dressed independently, communication, making friends, and organizing their work. Playing games develops emotions, experiences and social skills. Methods: Theoretical method, the empirical method. The results: Improved social skills in children. Keywords: game play, senior pre-school stage of development, social skills, empirical research.