"5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālās kompetences nozīme socializācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē"
Author
Rudenko-Pankratova, Darja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs “5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālās kompetences nozīme socializācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē” ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā. Kvalifikācijas darbā ir veikts teorētisks un empīrisks pētījums par iespēju veicināt socializāciju 5-6 gadus veciem bērniem, kas apmeklē pirmsskolas izglītības iestādes diennakts grupu attīstot sociāli emocionālo kompetenci. Darbā tiek analizēta teorētiskā literatūra par socializāciju, sociāli emocionālo kompetenci un 5-6 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām un veikts sociāli emocionālās kompetences attīstības pieredzes pētījums “X” pirmsskolas izglītības iestādē. The Qualification Paper "5-6 years old children's socio-emotional competence role in the socialization process at a preschool educational institution" is designed at the University of Latvia, Faculty of Pedagogy and Psychology, Pedagogy department. Theoretical and empirical study on the opportunity to promote the socialization of 5-6 year old children who attend pre-school day and develop a group of socio-emotional competence has been carried out in this Qualification Paper. The paper analyzes the theoretical literature on socialization, socio-emotional competence and 5-6 year old children's developmental characteristics, furthermore, the study of socio-emotional competence experience of development at the "X" pre-primary educational institution was carried out.