Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorMatuseviča, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:32Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51641
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31503
dc.description.abstract4–5 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās latviešu rotaļdejā Autore–Karīna Matuseviča Zinātniskā vadītāja-profesore,Dr.paed.Rudīte Andersone Darba apjoms-52lpp., 1tabula, 5attēli, 4pielikumi, izmantoti 25literatūras avoti. Pētījuma mērķis–izpētīt 4–5gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos latviešu rotaļdejā Pirmajā nodaļā analizēta matemātisko priekšstatu veidošanās pirmsskolā. Otrajā nodaļā veikta latviešu rotaļdeju teorētiskā analīze. Trešajā nodaļā aprakstīts 4 – 5 gadus vecu bērnu vecumposms. Ceturtajā nodaļā analizēta pedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta eksperimentālā pārbaude 4 – 5 gadus veciem bērniem ar nolūku pārbaudīt matemātisko priekšstatu veidošanos latviešu rotaļdejā. Pētījuma laikā tika noskaidrotas iespējas attīstīt matemātiskos priekšstatus: skaits un skaitīšana, lielums, ģeometriskās figūras, orientēšanās telpā, orientēšanās laikā aktīvā darbībā.
dc.description.abstract4-5 years old children’s development of mathematical concepts in latvian ethnographic dance-play Publication author- Karīna Matuseviča Publication scientific manager- prof.,Dr.paed.Rudīte Andersone Size of work- ... pages, 5pictures, 1tables, 4appendices, 25references Work research objekt-to studdy 4-5 years old childrens’s development of mathematical concepts in latvian etnographic dance-play In the first chapter, the formation of mathematical idea among pre-school children is analysed. In the second chapter, focus is based on theoretical analysis of Latvian play dance. In the third chapter, age features of four to five years old children are described. In the fourth chapter, the pedagogical experience is analysed. In the fifth chapter is described the experimental verification of 4-5 year old children to test the formation of the mathematical ideas through the Latvian play dance.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmatemātiskie priekšstati
dc.subjectlatviešu rotaļdeja
dc.subject4 - 5gadus veci bērni
dc.subjectmathemetical concep
dc.subjectlatvian dance-play
dc.title"4-5 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās latviešu rotaļdejā"
dc.title.alternative"4-5 years old children's development of mathematical concepts in latvian etnographic dance-play"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record