Jaunu premium segmenta automobiļu tirdzniecības veicināšana Latvijā
Author
Klišāne, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba galvenais mērķis darba mērķis ir izpētīt Latvijas Premium segmenta automobiļu tirdzniecības nozari un izstrādāt priekšlikumus tās tirdzniecības apjomu palielināšanai, pielietojot mārketinga instrumentus. Diplomdarbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīti pārdošanas veicināšanas un integrētās mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti. Otrajā daļā, tiek apskatītas pasaules, Eiropas un Latvijas vieglo automobiļu tirgus tendences, konkurentu ietekme, pieprasījumu pēc Premium segmenta automobiļiem laika periodā no 2013. gada janvārim līdz 2015.gada oktobrim, kā arī pielietotos jaunu Premium segmenta automobiļu tirdzniecības veicināšanas rīkus Latvijā. Tai seko trešā daļa, kurā ietverta ekspertu interviju analīze. Pamatojoties uz darbā veikto pētījumu un analīzi, izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi The main objective of diploma thesis is to study the new Premium segment car sales promotion in Latvia and to develop proposals in order to increase its trade volume by using marketing tools. The first part of the work focuses on the theoretic aspects of promotion and integrated communication. In the second part work focuses on global, European and Latvian light vehicle market trends, it studies the impact of competitors, demand of new Premium segment cars starting from January 2013 to October 2015, as well as evaluating the used sales promotion tools in Latvia. Finally, the third part is devoted to the analysis of expert interviews. On the basis of research and analysis, led to conclusions and set proposals for new Premium car sales promotion in Latvia.