Apģērbu apdrukas interneta veikala izveide
Author
Otisons, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
E-komercijas nozare Latvijā, lai arī nav jauna, tomēr piedzīvo strauju izaugsmi, pēc krīzes gados, un tas paver iespēju sniegt jaunu piedāvājumu klāstu patērētājiem, kā arī iespēju uzlabot jau esošo piedāvājumu. Darba mērķis ir izveidot interneta veikalu apģērbu apdrukas uzņēmumam, panākot to ar iespējami mazākajām izmaksām, saglabājot kvalitatīvu lietotāja pieredzi. Darbs sastāv no analītiskās daļas, projekta daļas, katrā daļā piedāvājot risinājumu izvirzītajam mērķim, un secinājumiem. Rezultātā tiek iegūts realizējams risinājums, kas atrisina izvirzīto mērķi un tā problēmas. Šī risinājuma ekonomiskie ieguvumi aprakstīti projekta daļas beigās. Diplomdarba apjoms ir 62 lpp., bez pielikumiem, kurās ir 17 attēli un 8 tabulas. The E-commerce field, although not new, is still in its rapid growth phase, fallowing the post crisis years, and that opens up opportunities to provide new experience to the consumers, also giving an opportunity to enhance an existing experience. The aim of this Diploma paper is to create an internet shop for a clothing printing company, accomplishing it with the least possible expenses, while maintaining high user experience quality. The paper consists of an analytical section, project section. Each section providing solutions to the set goal. In the result a realistic solution is created that solves the goal and its problems. Economic benefits of this solution are described at the end project section. The Diploma paper consists of 62 pages, without attachments, with 17 figures and 8 tables.