Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorRozenberga, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:01:27Z
dc.date.available2016-02-06T02:01:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51715
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31608
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir„Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veiksmīgas adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot rotaļas”, darba autore Iveta Rozenberga, diplomdarba vadītāja Līga Āboltiņa. Diplomdarba objekts ir pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē, savukārt pētījuma priekšmets ir jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē. Lai veiksmīgāk sasniegtu diplomdarba mērķi, apzinātu jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veiksmīgas adaptācijas nosacījumus pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot rotaļu, autore darba sākumā izvirzīja hipotēzi, ka jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu adaptācija noris veiksmīgāk,ja adaptācijas procesā tiek izmantoti dažādi rotaļu elementi. Darba gaitā tika izvirzīti pētījuma uzdevumi, analizēt psiholoģisko un pedagoģisko literatūru par adaptāciju un tās procesa nozīmi jaunākajā pirmsskolas vecumā, analizēt psiholoģisko un pedagoģisko literatūru par rotaļu un tās procesa nozīmi jaunākajā pirmsskolas vecumā, izzināt 2 - 3 gadīgo bērnu attīstības posma raksturīgākas īpatnības, veikt pētījumu par rotaļu iespējām adaptācijas procesā jaunākajā pirmsskolas vecumā un apkopot pētījuma rezultātus. Sava pētījuma rezultātā darba autore nonāca pie secinājuma, ka sākotnēji izvirzītā hipotēze, ka jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu adaptācija noris veiksmīgāk, ja adaptācijas procesā tiek izmantoti dažādi rotaļu elementi, ir apstiprinājusies daļēji. Svarīgi pievērst lielāku uzmanību adaptācijas procesam. Diplomdarbs rosināja autori pārdomāt paņēmienus, kurus izmantot savā turpmākā darbā, izmēģināt jaunas līdz šim vēl neizmatotas metodes, kā arī turpināt pētīt metodiskos paņēmienus jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu adaptācijas sekmēšanai.
dc.description.abstractThe theme of the diploma work is “Succesful adaptation of the youngest pre-school age children in a pre-school educational establishment by playing evolving games”, the author of the diploma work Iveta Rozenberga, the head of the diploma work Līga Āboltiņa. The object of the paper is pedagogical process of pre-school educational establishment, the subject of the research is adaptation of the youngest pre-school age children in a pre-school educational establishment.To achieve the goal of the diploma work more successfully, to understand the conditions of the youngest pre-school age children successful adaptation in a pre-school educational establishment by playing evolving games, in the beginning of the paper, the author highlighted a hypothesis- the adaptation of the youngest pre-school age children is more successful if evolving games are used in the process of the adaptation. In the process of the paper several tasks were highlighted- to analyze psychological and pedagogical literature about adaptation and the meaning of its process in the youngest pre- school age, to analyze psychological and pedagogical literature about evolving games and the meaning of its process in the youngest pre-school age, to understand the essential character of 2-3 year olds, to carry out research of the possibilities of evoling games in the process of adaptation in the youngest pre-school age and to gather the results of the research. In the result of the work, author came to a conclusion, that the highlighted hypothesis at the beginning of the paper, that the adaptation of the youngest pre-school age children is more successful if evolving games are used in the process of the adaptation, has approved partly. It’s more important to pay more attention to he adaptation process itself. The diploma work encouraged the author to overthink the possible ways which can be used in the further communication with children, to use new techniques, which have not been used before, also to continue researching the methodical ways of promoting the adaptation of the youngest pre-school age children.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPirmsskolas
dc.subjectizglītības
dc.subjectiestāde
dc.subjectadaptācija
dc.subjectrotaļa
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu veiksmīgas adaptācijas sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot rotaļas
dc.title.alternativeSuccesful adaptation of the youngest pre-school age children in a pre-school educational establishment by playing evolving games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record