Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorPedčenko, Viktors
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:01:57Z
dc.date.available2016-02-06T02:01:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51944
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31644
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums konferenču organizēšanā: “Riga Comm 2015 Biznesa inovāciju konference” un “Mārketinga un komunikācijas ekspertu diena 2015””. Darba pētnieciskie jautājumi ir integrētā mārketinga komunikācijas instrumenti, to pielietojums konferences apmeklētāju piesaistē. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aplūkota integrētās mārketinga komunikācijas instrumentu, attiecību mārketinga, pasākuma mārketinga un sociālo tīklu teorijas. Pētījumā izmantotas: daļēji strukturētās intervijas, aptaujas un fokusgrupas diskusijas pētījuma metodes. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka biznesa konferenču organizēšanu ietekmē ne tikai pasākuma materiālie un nemateriālie elementi, bet arī komunikācija pirms pasākuma. Tostarp atšķiras kritēriji, pēc kuriem apmeklētāji izvēlas apmeklēt biznesa konferences. Atslēgas vārdi: biznesa konference, IMK instrumenti, sociālie tīkli, attiecību mārketings, konferences saturs, apmeklētāju piesaistīšana.
dc.description.abstractBachelor's thesis is "Applicability of integrated marketing communications in the conferences organization:" Riga Comm 2015 Business Innovation Conference "and" Marketing and communication experts Day 2015''”. Work research questions are as integrated marketing communication tools were used, attracting audiences to attend a conference and was used as the integrated marketing communication in order to attract a larger number of visitors. Bachelor thesis deals with the theoretical part of integrated marketing communication tool, relationship marketing, event marketing and social network theory. The study used: semi-structured interviews focus group discussions and survey research methods. The study concluded that the business conference organization affects not only measure the tangible and intangible elements, but also the communication before the event including different criteria after the visitors who choose to attend a business conference. Keywords: business conference, IMK tools, social networks, relationship marketing, conference content to attract visitors.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectBiznesa konference
dc.subjectIMK instrumenti
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectAttiecību mārketings
dc.subjectKonferences saturs
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums konferenču organizēšanā: "Riga Comm 2015 Biznesa inovāciju konference" un "Mārketinga un komunikācijas ekspertu diena 2015"
dc.title.alternativeApplicability of integrated marketing communication in the conference organization: "Riga Comm 2015 Business innovation conference" and "Marketing and communication experts day 2015"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию