Tūrisma mārketings: Latgales piemērs
Автор
Killa, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tūrisma mārketings: Latgales piemērs’’. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas ir bijušas līdzšinējās Latgales kā tūrisma galamērķa mārketinga aktivitātes, un vai tās ir sasniegušas savu mērķi Latvijas tūristu vidū. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par mārketingu, tūrisma mārketingu un tūrisma galamērķu mārketingu – tā veidošanas un organizēšanas principiem. Pētījumā izmantotas 2 (divas) pētnieciskās metodes – daļēji strukturētā intervija un aptaujas anketa. The theme of Bachelor Thesis is ‘’Tourism Marketing: an example of Latgale’’. The main aim of this paper is to research what have been the marketing activities of Latgale as a tourism destination, and whether they have achieved their goal in the middle of Latvian tourists. This Paper consists of three main parts: theoretical part, methodology and empirical part. Theoretical part consists of theory about priciples of marketing, tourism marketing and tourism destination management. Two different types of methodology have been identified and used – semi – structured interview and questionnaire.