• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tūrisma mārketings: Latgales piemērs

Thumbnail
Открыть
309-51949-Killa_Katrina_kk12061.pdf (2.316Mb)
Автор
Killa, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tūrisma mārketings: Latgales piemērs’’. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas ir bijušas līdzšinējās Latgales kā tūrisma galamērķa mārketinga aktivitātes, un vai tās ir sasniegušas savu mērķi Latvijas tūristu vidū. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par mārketingu, tūrisma mārketingu un tūrisma galamērķu mārketingu – tā veidošanas un organizēšanas principiem. Pētījumā izmantotas 2 (divas) pētnieciskās metodes – daļēji strukturētā intervija un aptaujas anketa.
 
The theme of Bachelor Thesis is ‘’Tourism Marketing: an example of Latgale’’. The main aim of this paper is to research what have been the marketing activities of Latgale as a tourism destination, and whether they have achieved their goal in the middle of Latvian tourists. This Paper consists of three main parts: theoretical part, methodology and empirical part. Theoretical part consists of theory about priciples of marketing, tourism marketing and tourism destination management. Two different types of methodology have been identified and used – semi – structured interview and questionnaire.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31646
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV