Nebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums
Author
Birnbauma, Egija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Nebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums.” Darba mērķis ir lojalitātes programmu komunikācijas kanālu vērtējums un klientu vērtējums par programmu noderīgumu, to priekšrocībām un vai programmu darbības principi klientiem ir saprotami. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētīta literatūra par mārketingu, integrētā mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību un klientu lojalitāti. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aplūkota teorija par kvantitatīvo un kvalitatīvo pētījuma metodi – aptauju un fokusa grupu. Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi, izvērtējot iegūtos datus. Izstrādāti ieteikumi lojalitātes programmu pilnveidošanai un uzlabošanai. Bachelor theme is „Non-bank crediting "SMScredit" and "InCREDIT GROUP" loyalty programs and their assessment.” Aim is loyalty program communication channel assessment and customer assessment of usefulness of the program, its benefits and if the programs or principles of operation is understandable for customers. The research paper consists of three parts: theoretical, methodological and empirical part. In theoretical chapter has been studied about marketing, integrated marketing communication, customer behaviour and customer loyalty. In methodological chapter had been studied literature about qualitative and quantitative research – questionnaire and focus group. In conclusion, rely on the evaluated data, is developed recommendations how to improve the loyalty programs.