• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums

Thumbnail
Открыть
309-51952-Birnbauma_Egija_el12033.pdf (1.787Mb)
Автор
Birnbauma, Egija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir „Nebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums.” Darba mērķis ir lojalitātes programmu komunikācijas kanālu vērtējums un klientu vērtējums par programmu noderīgumu, to priekšrocībām un vai programmu darbības principi klientiem ir saprotami. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētīta literatūra par mārketingu, integrētā mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību un klientu lojalitāti. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aplūkota teorija par kvantitatīvo un kvalitatīvo pētījuma metodi – aptauju un fokusa grupu. Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi, izvērtējot iegūtos datus. Izstrādāti ieteikumi lojalitātes programmu pilnveidošanai un uzlabošanai.
 
Bachelor theme is „Non-bank crediting "SMScredit" and "InCREDIT GROUP" loyalty programs and their assessment.” Aim is loyalty program communication channel assessment and customer assessment of usefulness of the program, its benefits and if the programs or principles of operation is understandable for customers. The research paper consists of three parts: theoretical, methodological and empirical part. In theoretical chapter has been studied about marketing, integrated marketing communication, customer behaviour and customer loyalty. In methodological chapter had been studied literature about qualitative and quantitative research – questionnaire and focus group. In conclusion, rely on the evaluated data, is developed recommendations how to improve the loyalty programs.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31649
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV