Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorDumpe, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:02Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51958
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31654
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir zīmola loma kosmētikas izvēlē “AVON” un “ORIFLAME” piemēru analīze. Darba mērķis - izpētīt zīmola lomu, izmantojot konkrēto zīmolu piemērus. Darba uzdevumi: 1.Izpētīt un analizēt zīmola būtību un patērētāju uzvedību; 2.Veikt kvantitatīvo pētījumu ar aptaujas palīdzību, kur, izpētīta patērētāju kosmētikas izvēles paradumus un zīmola loma tajā, kā arī pārbaudīt uzņēmumu atpazīstamību un vizuālo tēlu; 3.Veikt kvalitatīvu pētījumu, izmantojot interviju ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai izprastu uzņēmuma zīmola būtību un virzību; 4.No iegūtajiem pētījuma datiem, izdarīt secinājumus un izprast patērētāju uzvedību. Darba teorētiskā daļa tiek veidota, pamatojoties uz daudzpusīgu literatūras klāstu, izpētot zīmola būtību, mārketinga kopleksu un patērētāju pirkšanas paradumus. Darba empīriskajā daļā tika izmantotas divas pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija kā kvalitatīvā pētniecības metode, tika analizēta konkrētā zīmola būtība un virzība, savukārt ar kvantitatīvo pētniecības metodi, proti, anketēšanu, autore analizēja patērētāju kosmētikas iegādes un pirkšanas paradumus. Patērētāji pirms pirkuma veikšanas novērtē konkrētā produkta zīmolu, tiem ir svarīgi, lai tas būtu atpazīstams. Patērētāju skatījumā zīmola “Avon” produkti ir kvalitatīvāki, to iegādes, piegādes nosacījumi ir pieejamāki, un cenas patīkamākas. Atslēgas vārdi: zīmols, Avon, Oriflame, mārketings, kvalitāte, mārketinga mix, patērētāji.
dc.description.abstractTopic of Bachelor thesis: The role of the cosmetic brand choice "AVON" and "ORIFLAME" example analyses. The goal of thesis- to study brands role using particular brand examples. Thesis tasks: 1.To study and analyse brands essence and consumer behaviour; 2.Perform quantitative research by surveys that research consumer choice of cosmetic habits and brand role in it as well as to test company’s profile and visual image; 3.To carry out qualitative research by performing interviews with representatives of the company in order to understand company’s brand essence and direction; From the resulting study data draw a conclusion and understand the consumer behaviour. The thesis theoretical part is formed on the basis of diverse range of literature by researching the brands essence, marketing complex and consumers buying habits. In the empiric part of the thesis, two research methods were used- semi-structured interview as a qualitative research method, a particular brand essence and direction was analysed, while quantitative research method namely conducting survey, author analysed consumer cosmetic purchase and buying habits. Consumers evaluate each products brand before purchase, it is important for consumers that the brand is recognizable. In consumers perception "Avon" products are higher quality, their acquisition, delivery condition are more accessible and prices more pleasant. Key words: brand, Avon, Oriflame, marketing, quality, marketing mix, consumers.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectAvon
dc.subjectOriflame
dc.subjectmārketings
dc.subjectkvalitāte
dc.titleZīmola loma kosmētikas izvēlē: "Avon" un "Oriflame" piemēru analīze
dc.title.alternativeThe role of brand when choosing cosmetics: "Avon" and "Oriflame" case studies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record