Pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas paradumi: atšķirības latviešu un krievu tautības bērnu grupās
Autor
Baraņņikova, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas paradumi: atšķirības latviešu un krievu tautības bērnu grupās.” Pētījuma mērķis ir izpētīt pamatskolas vecuma bērnu sociālo mediju lietošanas paradumus, motivāciju un intereses. Galvenie uzdevumi ir iepazīties ar nepieciešamo teorētisko literatūru; veikt sekundāro datu analīzi; veikt padziļinātās intervijas; veikt mērķa grupas anketēšanu; apkopot iegūtos datus; izvirzīt secinājumus par skolēnu sociālo mediju lietošanas paradumiem, motivāciju un interesēm. Teorētiskā bāze balstās uz literatūru par jaunajiem medijiem, internetu, sociālajiem medijiem un bērniem kā to lietotājiem. Pētījuma veikšanai tika pielietota padziļinātā intervija un aptauja. Pētījuma rezultātā tika secinātas bērnu un pusaudžu sociālo mediju lietošanas paradumu atšķirības dažādu tautību grupās. The theme of Bachelor work is “Secondary school age children's social media using habits: differences in Latvian and Russian children's groups.” The target of study is to research what is secondary school-age children social media using habits, motivations and interests. The main tasks are: to get acquainted with the necessary theoretical literature; to perform analysis of secondary data; to perform in-depth interviews; to make the target group questionnaires; to summarize the data; to make conclusions about children’s social media using habits, motivation and interests. The theory is based on the literature about new media, the Internet, social media and children as their users. For this study were applied in-depth interview and questionnaire. In result of study were concluded differences between Latvian and Russian childrens social media using habits.