Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorBorovika, Simona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:06Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51970
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31666
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu darbības jomu uzņēmumā, palielinot patērētāju skaitu un veiksmīgi turpinātu uzņēmuma uzdevumus. Darba teorētiskajā daļā aplūkoti tādi ārējās komunikācijas teorētiskie aspekti, kā korporatīvās komunikācijas jēdziens un integrētā mārketinga komunikācija. Pētījumā tiek izmantota gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā pētniecības metodes. pētījuma nolūkā tika veikta 2015. gada reklāmas materiālu kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija ar uzņēmuma galveno menedžeri, kā arī klientu elektroniska un tiešā aptauja, noslēgumā izdarīti secinājumi un rezultāti.
dc.description.abstractThe theme of Bachelor paper “External communication analysis of the company “International Wellness Centre Balans””. The aim of the Bachelor paper, basing on theory, is to find out external communication habits and identify more often used external communication tools of “International Wellness Centre Balans”, which could increase number of consumers. In the theoretical part of the Bachelor paper there are discussed external communication theoretical aspects, as the concept of corporate communications and integrated marketing communication. In the empirical part of thesis, are used both qualitative and quantitative research method. For the purpose of the research there were content analysis of promotional materials in 2015, semi-structured interview with the company’s general manager, as well as costumer survey. In the end there were conclusion and results.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectārēja komunikācija
dc.subjectārējās komunikācijas loma uzņēmumā
dc.subjectārējās komunikācijas galvenie uzdevumi uzņēmumā
dc.subjectreklāma
dc.subjectmārketings
dc.titleUzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze
dc.title.alternativeExternal communication analysis of the company "International Wellness Centre Balans"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record