• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Franšīzes ņēmēju atlase: faktori, kas ietekmē veiksmīgu franšīzes ņēmēju izvēli

Thumbnail
Открыть
298-52754-Gaul_Christiane_cg11004.pdf (8.120Mb)
Автор
Gaul, Christiane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Schminke, Lutz Harro Dieter
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Vērtību ķēde ietver daudzus posmus un demonstrē efektīvu izmaksu pārvaldību starp efektīvām vienībām. Šis pētījums atklāj vairākus ieskatus par labvēlīgu franšīzes ņēmēju izvēli. Salīdzinātas ekspertu atsauksmes un franšīzes devēju atsauksmes. Vadītāji un franšīzes devēji var izmantot iegūtos datus kā atsauci turpmākajā atlases procesā un izveidot papildu kritērijus pašu noteiktajām procedūrām. Šis pētījums dod ieguldījumu efektīvā darbā ar partneriem un veicina franšīzes partnerību attīstības potenciālu. Ilgtermiņa pozitīvas attiecības ir pamats partnerību, attiecīgo uzņēmumu un uzņēmējdarbības veidu pozitīvu tēlu izveidei. Disertācija aptver 153 lappuses, 10 attēlus, 28 tabulas, 244 atsauces un 35 pielikumus. Dokuments sastāv no trijām nodaļām, kam seko pielikumi. Atslēgas vārdi: franšīze, franšī zes ņēmēju atlase .
 
A value chain incorporates many steps and demonstrates efficient cost management between effective units. This is the first approach of searching for franchisee selection criteria, in a triple step approach, including literature, experts, and franchisors. No other current study examines franchisors’ categorization of their most successful and also their most unsuccessful franchisee characteristics. Managers and franchisors can use the findings as reference for future selection processes and set up addition al criteria for their established procedures. Finally the research supports effective partner management and spurs the prospering potential of franchise partnerships. The dissertation contains 153 pages, 10 images, 28 tables, 244 references, and 35 appendi ces. The document is comprised of three chapters, followed by annexes. Key words : fra nchising, franchisee selection
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31845
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1372]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV