Krīžu vadība viesnīcu nozarē – iesaistīto pušu attiecību vadības pieeja
Autor
Zech, Nicola Martina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rigerts, Andris
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Promocijas darbs veltīts krīžu vadības procesiem viesnīcu nozarē - nozarē, kas joprojām lēni īsteno dziļas un strukturētas krīžu vadības koncepcijas. Ņemot vērā daudzveidīgās sadarbības iespējas ar viesnīcu organizācijām un attiecīgi ar to iesaistīto pušu grupām, izstrādāts integrēts krīžu vadības modelis viesnīcu nozarei , balstoties gan uz teorētiskajiem pamatiem, gan empīriskajiem atklājumiem, kas gūti, analizējot ekspertu intervijas, kā arī iesaistīto pušu aptaujas. Modelis ļauj izvairīties no trūkumiem un neatbilstībām, kas atklātas starp literatūrā par krīžu pārvarēša nu pieejamo informāciju un status quo, respektīvi – īpašajām prasībām attiecībā uz viesnīcu nozari. Atslēgas vārdi: viesnīcu nozare, viesnīcu organizācija, krīžu vadība, iesaistīto pušu vadība, iesaistīto pušu attiecību vadība This doctoral thesis focuses on crisis management proce sses within the hotel industry. In times of high competition in almost all destinations, categories and conceptions no opportunity of convincing guests as well as all other stakeholders of a trustworthy management shall be missed in order to gain competiti ve advantage. Each corporate crisis affects several or all stakeholder groups of the organisation – to a varying extent. Taking the manifold opportunities for co - operation of a hotel organisation and its respective stakeholder groups into consideration, an integrated crisis management model for the hotel industry is evolved and introduced. Keywords: Hotel industry, Hotel organisation, Crisis management, Stakeholder management, Stakeholder relationship management