Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRezepina, Irina
dc.contributor.authorBete, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:01:49Z
dc.date.available2016-06-19T01:01:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52496
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31869
dc.description.abstractKvalitatīva izglītība ir katras valsts konkurētspējas un izaugsmes pamatā, tādēļ valsts vadība ir ieinteresēta izglītības nozares uzlabošanā. Katras skolas efektivitāti ietekmē tās vadība, kuras darbs atšķiras no pelnošu organizāciju vadīšanas. Darba mērķis: izpētīt publiskā sektora organizācijas Vandzenes pamatskolas vadīšanas īpatnības un veikt iekšējās un ārējās vides analīzi, kā arī sniegt priekšlikumus skolas vadīšanas procesa uzlabošanai. Pētījums balstās uz zinātniskās literatūras un statistikas datu apkopošanu, Vandzenes skolas direktores intervēšanu, darbinieku anketēšanu, vides analīzi un vadīšanas īpatnību izvērtēšanu. Rezultāti: skolas vadīšana ir sarežģītāka nekā pelnošu uzņēmumu vadīšana, ir jārēķinās ar spēcīgu ārējo regulējumu un ierobežotu budžetu, grūtāk noteikt arī mērķus. Vadīšana balstās uz decentralizāciju, līderību, komandas vienotību un darbinieku izaugsmi.
dc.description.abstractQualitative education is a basis of each country’s competitiveness and development. That is the reason, why government is interested in improvement of educational sector. Schools efficiency depends on schools management, which differs from profit - making organizations. The purpose: to explore management features of public sector organization Vandzene primary school, to analyse internal and external environment and to suggest improvement proposals for schools management. A research is based on a scientific literature, statistical data, interviews with schools director, questionnaires with employees, an analysis of schools environment and assessment of management features. Results: management of school is more complicated than management of profit – making organization, there is a need to consider with strong external regulation and limited budget. It is more difficult to define goals of organization. Schools management is based on decentralization, leadership, team work and development of employees.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectskolu vadīšana
dc.subjectskolas vide
dc.subjectpamatskola
dc.subjectdirektors
dc.subjectdecentralizācija
dc.titlePubliskā sektora oragnizācijas Vandzenes pamatskolas vadīšanas īpatnības.
dc.title.alternativeManagement features of public sector organizations Vandzene primary school.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию