Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorLitaunieks, Raimonds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:01:58Z
dc.date.available2016-06-19T01:01:58Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52827
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31895
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Starptautiskā uzņēmuma Red Bull mārketinga komunikāciju analīze klientu piesaistes kontekstā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām un mērķgrupas aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga stratēģijas kompleksu uzņēmumā Red Bull klientu piesaistes kontekstā. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo uzņēmums Red Bull radīja enerģijas dzērienu tirgu un pašlaik ir tirgus līderis, kā arī uzņēmums ieguvis atpazīstamību, ne tikai pateicoties Red Bull enerģijas dzērienam, bet arī mārketinga stratēģijai, kas mainīja cilvēku uzskatu, par to kādam ir jābūt mārketingam. Darba gaitā tiek analizēts mārketinga komunikāciju teorētiskais raksturojums un to ietekmējošie faktori, produktu realizācijas veicināšana un sabiedriskās attiecības. Tiek apskatīta uzņēmuma Red Bull tapšanas vēsture un vispārīgais raksturojums, uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudi SVID analīzē, kā arī tiek veikta sekundāro datu analīze Red Bull Stratos pasākuma kampaņai. Darba nobeigumā ir formulēti galvenie secinājumi un priekšlikumi mārketinga komunikācijai klientu piesaistes kontekstā. Darbs sastāv no 61 lappuses, ilustrēts ar 24 attēliem un 2 tabulām, un 4 pielikumiem.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is “The analysis of marketing communication in the context of attracting clients of the international enterprise Red Bull”. The goal of the paper is to explore the marketing strategy complex of Red Bull in the context of attracting clients, on the basis of the findings derived from the theoretical research and the survey results from the target audience. The theme of the paper is relevant because the company Red Bull has created the market of energy drinks and currently is the leader of it. It should also be noted that the company has earned glory not only because of the Red Bull energy drinks, but also because of its marketing strategy which changed the status quo of the way marketing has to be. During the research, the analysis of the theories on marketing communication and its influencing factors, product sales promotion, and public relations are conducted. Further on, we review the description of the company Red Bull and its history, strengths and weaknesses, opportunities and threats, and SWOT analysis, and also the secondary data analysis of the Red Bull Stratos event campaign is conducted. The last part of the research deals with the main conclusions and recommendations for marketing communication in the context of attracting clients. The paper consists of 61 pages, 24 figures, 2 tables and 4 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectRed Bull
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectenerģijas dzēriens
dc.subjectpartizānu mārketings
dc.subjectieteikumu mārketings
dc.titleStarptautiskā uzņēmuma RED BULL mārketinga komunikāciju analīze klientu piesaistes kontekstā.
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing communication in the context of Customer Acquisition of the international Enterprise RED BULL.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record