• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Alkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa likmju izmaiņu ietekme uz patērētāja uzvedību

Thumbnail
Открыть
303-53145-Ivanova_Zane_zi13003.pdf (1.090Mb)
Автор
Ivanova, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņš, Atis
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir „Alkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa likmju izmaiņu ietekme uz patērētāju uzvedību”. Darba mērķis ir izpētīt akcīzes nodokļa lomu alkoholisko dzērienu patēriņa un budžeta ieņēmumu izmaiņās un, balstoties uz teoriju un aptaujas rezultātiem, noskaidrot patērētāja viedokli par to, kādi faktori ietekmē viņu izvēli alkoholisko dzērienu iegādē. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmā nodaļa sastāv no patērētāja uzvedības teorētiskā raksturojuma, otrā nodaļa no akcīzes nodokļa teorētiskā un to ieņēmumu un struktūras analīzes, savukārt trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas rezultāti. Kopējais darba apjoms ir 71 lpp, kas sastāv no 27 attēliem, 6 tabulām.
 
The topic of Bachelor thesis is „Alcoholic beverages rates of excise duty change impact on consumer behaviour”. The aim of work is to study the role of excise duty on alcoholic beverage consumption and budget revenue changes and based on the theory and results of the survey to determine consumers opinion about factors which affects their choice of alcoholic beverage purchase. Work consist of three chapters. First chapter consist of characteristics of theoretical consumer behaviour, second chapter of excise duty theoretical and revenue and structure analysis, while in the third chapter analyzes the results of survey. The total amount of work is 71 pages, which contains of 27 images, 6 tables. Key words: consumer behaviour, excise duty, alcoholic beverages, budget revenue.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31921
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV