Izstāde "Expo Beauty" kā mārketinga komunikācijas instruments.
Автор
Kučerenko, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienās uzņēmumi ar vien vairāk izmanto dažādus mārketinga komunikācijas instrumentus savas darbības attīstībai. Viens no tā veidiem ir noieta stimulēšana, uzņēmumam piedaloties starptautiskos pasākumos, izstādēs. Darbā “Izstāde Expo Beauty kā mārketinga komunikācijas instruments” tiek izpētītas izstādes kā noieta stimulēšanas veids. Praktiskajā daļā darba autors pēta un analizē izstādes Expo Beauty 2016 gan statistiskos rādītājus, gan iegūtos datus no studenta veiktā pētījuma. Pētījuma mērķis ir pamatojoties uz teorētisko aspektu izpēti par noieta stimulēšanu un izstādes būtību uzņēmumu mārketinga darbībā, izpētīt izstādes Expo Beauty atpazīstamību un apmeklētību Latvijā, kā arī sniegt priekšlikumus izstādes tēla uzlabošanai un apmeklētības paaugstināšanai. Studenta pētījumā tiek izmantota kvantitatīvā pētījumu metode – aptauja. Darbā ir iekļautas trīs aptauju rezultātu analīzes un interpretācijas: izstādes dalībnieku, izstādes apmeklētāju un Latvijas iedzīvotāju. Pētījuma rezultāti ir atspoguļoti 4.sadaļā. Darbā ir iekļautas trīs sadaļas, ievads, secinājumi, priekšlikumi un pielikumi. Darbs sastāv no 83 lappusēm, kurā ir ietvertas 4 tabulas un 22 attēli. Pētījumam tiek izmantoti 44 avoti. Organizations use many various marketing communication tools for increase of overall work efficiency nowadays. One of them is sales promotion, organizations participates in international exhibitions, performances. In this work "Expo Beauty exhibition as a marketing communication tool" exhibitions are researched as a Sales Promotion type. In practical parts, author researches and analyses Expo Beaty 2016 static parameters and received data from student performed research. Research target is to explore Expo Beaty recognition and attendance in Latvia based on theoretical research aspect of sales promotion essence in organizations marketing activity, and also to issue propositions for overall improvement and increasement of attendance. Student research is using quantitative research method - questionary. Work includes three different questionary results and interpretations analyses: exhibition participants, exhibition visitors and Latvian residents. Results of research are reflected in 3rd part. Work consist of three parts: introduction, conclusion, proposition and annexes. Work is composed of 83 pages, which includes 4 tables and 22 pictures. 44 sources are used for this research.