Mārketinga kompleksa elementi viesnīcā "Baltvilla".
Автор
Feldmane, Agrita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga kompleksa elementi viesnīcā “Baltvilla”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskām un praktiskām atziņām par mārketinga kompleksa elementiem specifiskajā pakalpojumu sfēra un uz veiktās aptaujas un intervijas rezultātu pamata, izanalizēt viesnīcas “Baltvilla” mārketinga kompleksa elementu pielietojumu, kā arī darba gaitā sniegt secinājumus par uzņēmuma priekšrocībām un trūkumiem un izstrādāt priekšlikumus viesnīcas mārketinga darbības uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīta un analizēta teorija par mārketinga kompleksa elementiem. Otrajā daļā tiek raksturota un analizēta tirgus situācija tūrisma un viesnīcu nozarē. Trešajā daļā pamatojoties uz teoriju, tiek novērtēti mārketinga kompleksa elementi viesnīcā “Baltvilla” un salīdzināti ar konkurentu viesnīcām. Ceturtajā daļā tiek izanalizēti aptaujas rezultāti un intervija ar viesnīcas vadītāju un balstoties uz izdarītajiem secinājumiem izveidota viesnīcas “Baltvilla” SVID analīze. Darba noslēgumā ir secinājumi un tiek izteikti priekšlikumi. Bakalaura darba apjoms ir 84 lpp., tas satur 21 attēlu, 7 tabulas, un tam pievienoti 5 pielikumi. Bachelor work chosen topic is marketing complex elements of the hotel "Baltvilla". Bachelor work aim is based on theoretical and practical knowledge of marketing complex elements specific to the service and to survey and interview basis of the results, analyze the hotel "Baltvilla" marketing complex elements use, as well as the work is in progress to provide conclusions about the company's strengths and weaknesses and develop proposals to improve hotel marketing operation. Thesis consists of four parts. In the first part is to view about the theory and analysis of marketing complex elements. The second part describes and analyzes the market situation in the tourism and hotel industry. Third part on the basis of the theory, are valued marketing complex elements of the hotel "Baltvilla" and compared with competitors hotels. The fourth part is about of the analysis of the survey results and interview with the hotel manager and based on the conclusions created hotel "Baltvilla" SWOT analysis. At the end of the bachelor work we can read conclusions and made proposals. Bachelor work consists of p.84 , it contains 21 pictures, 7 tables, and the attached 5 annexes.