• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

JAUNU PRODUKTU IEVIEŠANA SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS UZŅĒMUMĀ

Thumbnail
Öffnen
303-53527-Maskalane_Ilze_im08101.pdf (1.630Mb)
Autor
Maskalāne, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Visā komunikācijas nozarē pēdējās desmitgades laikā gan Latvijā, gan pasaulē arvien aktuālāks kļūst jautājums par šo visu jomu sinerģiju sniegto komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanā. Tāpēc maģistra darba tēma ir “Jaunu pakalpojumu ieviešana sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā”. Izpētes objekts ir reāli eksistējošs uzņēmums. Maģistra darba mērķi ir, izvērtējot Latvijas sabiedrisko attiecību tirgus tendences un vadošās nozares aktualitātes pasaulē un izanalizējot izpētes objekta kvanitatīvos un kvalitatīvos darbības rādītājus, konstatēt nepieciešamās izmaiņas produktu portfelī uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai un to ieviešanas principus. Uzdevumi ir izpētīt komunikācijas nozares tendences Latvijā un pasaulē, Latvijas sabiedrisko attiecību tirgu, izstrādāt priekšlikumus izpētes objektam ieviešamajiem mārketinga pakalpojumiem. Secinājumi – sabiedrisko attiecību un mārketinga pakalpojumi ir savstarpēji papildināmi un var dot papildu pievienoto vērtību gan klientam, gan sabiedrisko attiecību uzņēmumam darbā ar klientu, sniedzot arī sabiedrisko attiecību pakalpojumus. Darbs nav pieejams, sakarā ar komercnoslēpumu.
 
In the whole communications industry during the last decade more and more improtant becomes the question of synergy of all communications’ field and their methods when bringing communications service to client. Therefore the theme of this Masters thesis is ‘The implementation of new products in public relations company’. The aims of this thesis are, while analyzing the tendencies of Latvian PR market and of the communications field in the world and analyzing the qunatitative as well as qualitative data of the research object, detect the needed changes in the service portfolio to increase the competetiveness and the principles of implementing the new services. The tasks are to research the communications’ field tendencies globally and in Latvia, analyze the PR market of Latvia and to create proposals for research object of the marketing services that are about to be implemented. Main conclusions – PR and marketing services are complementary and can give a positive added value to the client and as well to the agency which will continue to work also with the client’s PR tasks. Full text not available, due containing commercial secret.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31972
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV