Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorMaskalāne, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:17Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53527
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31972
dc.description.abstractVisā komunikācijas nozarē pēdējās desmitgades laikā gan Latvijā, gan pasaulē arvien aktuālāks kļūst jautājums par šo visu jomu sinerģiju sniegto komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanā. Tāpēc maģistra darba tēma ir “Jaunu pakalpojumu ieviešana sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā”. Izpētes objekts ir reāli eksistējošs uzņēmums. Maģistra darba mērķi ir, izvērtējot Latvijas sabiedrisko attiecību tirgus tendences un vadošās nozares aktualitātes pasaulē un izanalizējot izpētes objekta kvanitatīvos un kvalitatīvos darbības rādītājus, konstatēt nepieciešamās izmaiņas produktu portfelī uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai un to ieviešanas principus. Uzdevumi ir izpētīt komunikācijas nozares tendences Latvijā un pasaulē, Latvijas sabiedrisko attiecību tirgu, izstrādāt priekšlikumus izpētes objektam ieviešamajiem mārketinga pakalpojumiem. Secinājumi – sabiedrisko attiecību un mārketinga pakalpojumi ir savstarpēji papildināmi un var dot papildu pievienoto vērtību gan klientam, gan sabiedrisko attiecību uzņēmumam darbā ar klientu, sniedzot arī sabiedrisko attiecību pakalpojumus. Darbs nav pieejams, sakarā ar komercnoslēpumu.
dc.description.abstractIn the whole communications industry during the last decade more and more improtant becomes the question of synergy of all communications’ field and their methods when bringing communications service to client. Therefore the theme of this Masters thesis is ‘The implementation of new products in public relations company’. The aims of this thesis are, while analyzing the tendencies of Latvian PR market and of the communications field in the world and analyzing the qunatitative as well as qualitative data of the research object, detect the needed changes in the service portfolio to increase the competetiveness and the principles of implementing the new services. The tasks are to research the communications’ field tendencies globally and in Latvia, analyze the PR market of Latvia and to create proposals for research object of the marketing services that are about to be implemented. Main conclusions – PR and marketing services are complementary and can give a positive added value to the client and as well to the agency which will continue to work also with the client’s PR tasks. Full text not available, due containing commercial secret.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketings
dc.subjectkomunikācijas
dc.subjectpakalpojumi
dc.subjectuzņēmumu salīdzinošā vērtēšana
dc.titleJAUNU PRODUKTU IEVIEŠANA SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS UZŅĒMUMĀ
dc.title.alternativeThe implementation of new products in public relations company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record