• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izklaides un atpūtas vietu tīkla "Klondaika" mārketinga kampaņu analīze.

Thumbnail
Открыть
303-53558-Kraukle_Kitija_kj12005.pdf (2.584Mb)
Автор
Kraukle, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs izstrādāts par izklaides un atpūtas vietu tīkla “Klondaika” mārketinga kampaņām balstoties uz teorētisko informāciju par mārketinga kampaņu būtību un plānošanu. Darbā analizēta uzņēmuma darbība, mārketinga kampaņu un virzīšanas kanālu novērtējums ar mērķi noteikt Klondaikas mārketinga kampaņu nepilnības un izstrādāt priekšlikumus darbību pilnveidošanai. Rezultātu iegūšanai tika analizēti ekspertu un patērētāju viedokļi, izmantoti uzņēmumā nepublicētie dati. Bakalaura darbs sastāv no 61 lappusēm, 18 attēliem, 3 tabulām un 13 pielikumiem. Izmantoti 51 informācijas avoti. Pētījumā secināts, ka Klondaikā, neskatoties uz mārketinga kampaņu plānošanu un rezultātu novērtēšanu, nav efektīvu mārketinga kampaņu. Uzņēmums vairāk nodarbojas ar kopējā tēla popularizēšanu, bet neizmanto kreatīvas un uzmanību piesaistošas kampaņas.
 
Bachelor thesis is established about entertainment and recreation place network „Klondaika” marketing campaigns that are based on the theoretical information on the content of the marketing campaign and arrangement. The work evaluates the company's process, marketing campaign and promotional channel evaluation with the aim to identify imperfections of Klondaika marketing campaigns and to determine proposals for the work improvement. In order to obtain the results an analysis of expert and consumer opinions were made, also there were utilized company`s unpublished data. The paper consists of 61 pages, 18 images, 3 tables and 13 attachments. There were 51 information sources used. The research concluded that Klondaika, despite the strategy of marketing campaign and evaluation of the results, does not have effective marketing campaigns. The company is more engaged in the process of promoting the overall image, but it does not embrace creative and appealing campaigns.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31974
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV