Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorLīkanse, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:21Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54525
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31990
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „ Sociālo mediju mārketings un tā izmantošanas efektivitāte Latvijas tirgū”. Mūsdienās sociālo mediju popularitāte pieaug arvien vairāk, jo ar katru dienu palielinās interneta lietotāju skaits, tas izskaidrojams ar to, ka cilvēki seko līdzi tendencēm. Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas iekļaut sociālos medijus sava uzņēmuma mārketinga plānā, tas nozīmē, ka uzņēmumi arī seko līdzi jaunākajām aktualitātēm, līdz ar to vēlas savu zīmolu padarīt atpazīstamu sociālo mediju vidū. Lai uzņēmums efektīvi darbotos sociālajos medijos, nepieciešams izstrādāt sociālo mediju mārketinga stratēģiju, ar kuras palīdzību uzņēmums patiešām redzēs, ka sociālie mediji ir efektīvs veids, kā veidot atpazīstamību. Šī darba mērķis ir, balstoties uz teorijas atziņām par sociālajiem medijiem un veiktās sociālo mediju lietotāju aptaujas rezultātiem, novērtēt sociālo mediju mārketingu un tā izmantošanas efektivitāti Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pētījuma periods – no 2010. gada līdz 2016. gada maijam. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā ir 45 attēli, 1 tabula, 1 formula un 11 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 68 nosaukumi.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor Thesis „ Social media marketing and it’s effectiveness in the market of Latvia”. Nowadays the popularity of social media grows ever more because the number of Internet users increases every day and, this can be explained by people following modern tendencies. Ever more enterprises choose to include the social media in enterprises’ marketing plan, which means that enterprises also follow the newest actualities thereby want to make their brand recognizable in the social media market. For an enterprise to function effectively in the social media it needs to develop, social media marketing strategy with the help of which the enterprise will really see that the social media is an effective means for visibility increase. The goal of this thesis is, basing on theoretical recognitions about social median and results of conducted media user questionnaire, to evaluate the social media marketing and the efficiency of its use in Latvia’s masker as well as to elaborate suggestions for its upgrade. The bachelor’s thesis consists of introduction, three parts, conclusions and suggestions. The research period – from year of 2010 till May of 2016. The amount of thesis is 76 pages, it consists 45 figures, 1 table, 1 formula and 11 attachments. The used literature list has 68 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectsociālo mediju mārketinga efektivitāte
dc.subjectsocial media marketing
dc.subjectsocial media
dc.titleSociālo mediju mārketings un tā izmantošanas efektivitāte Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeSocial media marketing and it's effectiveness in the market of Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record