Priekšstatu par naudu veidošana 4-5 gadus vecu bērnu rotaļnodarbībās
Autor
Gurejeva, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Melnbārde, Helga Ingeborga
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba temats ir “Priekšstatu par naudu veidošana 4-5 gadus vecu bērnu rotaļnodarbībās”. Diplomdarba mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu priekšstatu par naudu veidošanas iespējas rotaļnodarbībās. Diplomdarba izstrādes procesā tika izmantotas tādas pētīšanas metodes, kā pedagoģijas un psiholoģijas literatūras analīze, anketēšana, pedagoģiskā izmēģinājuma metode, pedagoģiskā novērošana, ekspertu atzinumu metode, iegūto rezultātu apkopošana un analīze. Diplomdarba teoretiskajā daļā (1.,2.,3.nodaļa) ir piedāvats 4-5 gadus vecu bērnu attīstības vispārējs raksturojums, izklāstīta priekšstatu veidošana uztveres procesā, raksturota mācību līdzekļu izveide un izmantošana rotaļnodarbībās. Diplomdarba praktiskajā daļā (4.,5. nodaļa) ir aprakstīta pedagoģiskā pētījuma plānošana un realizācija pirmsskolas izglītības iestādē, veikta pedagoģiskā pētījuma rezultātu analīze un izvērtējums. The theme of this Diploma paper is concept formation about money for 4-5 year-old children in lessons. The aim of this Diploma paper is to study the theoretical and practical concept formation of money among 4-5 year-old children. The research methods used during the writing process were following: pedagogical and psihology literature analysis, poll, pedagogical experiment, experts conclusions method, pedagogical observation, results generalization and analysis. The first three theoretical parts of the Diploma paper include the general developmental characteristics of 4-5 year-olds, their concept formation in the acquisition process and learning material development and using in the lesson. In the forth and fifth practical parts of the Diploma paper plan and realization of pedagogical research in primary education institution are described, analysis and appraisal of pedagogical researchs results are made.