• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Burtveidolu pielietojuma tendences vizuālās identitātes izveidē

Thumbnail
Öffnen
299-53654-Badune_Ieva_ib11120.pdf (4.365Mb)
Autor
Badūne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma ir „Burtveidolu pielietojuma tendences vizuālās identitātes izveidē”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti interjera priekšmetu apgleznošanas darbnīcai „Anna”, kuras logotips ir veidots, izmantojot burtveidolus. Lai veiksmīgi realizētu autores izvirzīto mērķi, tika apkopota teorētiskā literatūra. Tāpat pētīti citu dizaina uzņēmumu no burtveidoliem veidotie logotipi, lai noskaidrotu, kādas ir burtveidolu pielietojuma tendences un risinājumi mūsdienās. Pētījuma rezultātā secināts, ka tendence ir izmantot sans serif burtveidolus, kuri ir vienkārši un ātri uztverami, kā arī izvēlēti vienas krāsas burti. Radošajā daļā izstrādāta vizuālā identitāte interjera priekšmetu apgleznošanas darbnīcai „Anna”. Atslēgvārdi: burtveidols, burts, simbols, logotips, vizuālā identitāte
 
Theme of bachelor thesis is „Typeface usage trends of creating visual identity”. The goal of bachelor thesis is to create visual identity for interior items painting workshop „Anna”, which logotype is created using typeface. In order to successfully complete author’s objective theoretical literature was summarized and also research was made regarding other design companies whose logotype is created using typeface, to determine typeface usage tendencies and solutions. Conclusion of the research is that the tendencies are to use sans serif typeface, they are simple that for logotype is readable quickly and easy, and in logotype letters are made from the same color. At practical part visual identity was made for interior items painting workshop „Anna”. Keywords: typeface, letter, symbol, logotype, visual identity
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32020
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV