• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Burtveidolu pielietojuma tendences vizuālās identitātes izveidē

Thumbnail
Открыть
299-53654-Badune_Ieva_ib11120.pdf (4.365Mb)
Автор
Badūne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba tēma ir „Burtveidolu pielietojuma tendences vizuālās identitātes izveidē”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti interjera priekšmetu apgleznošanas darbnīcai „Anna”, kuras logotips ir veidots, izmantojot burtveidolus. Lai veiksmīgi realizētu autores izvirzīto mērķi, tika apkopota teorētiskā literatūra. Tāpat pētīti citu dizaina uzņēmumu no burtveidoliem veidotie logotipi, lai noskaidrotu, kādas ir burtveidolu pielietojuma tendences un risinājumi mūsdienās. Pētījuma rezultātā secināts, ka tendence ir izmantot sans serif burtveidolus, kuri ir vienkārši un ātri uztverami, kā arī izvēlēti vienas krāsas burti. Radošajā daļā izstrādāta vizuālā identitāte interjera priekšmetu apgleznošanas darbnīcai „Anna”. Atslēgvārdi: burtveidols, burts, simbols, logotips, vizuālā identitāte
 
Theme of bachelor thesis is „Typeface usage trends of creating visual identity”. The goal of bachelor thesis is to create visual identity for interior items painting workshop „Anna”, which logotype is created using typeface. In order to successfully complete author’s objective theoretical literature was summarized and also research was made regarding other design companies whose logotype is created using typeface, to determine typeface usage tendencies and solutions. Conclusion of the research is that the tendencies are to use sans serif typeface, they are simple that for logotype is readable quickly and easy, and in logotype letters are made from the same color. At practical part visual identity was made for interior items painting workshop „Anna”. Keywords: typeface, letter, symbol, logotype, visual identity
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32020
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV