Skolēnu rakstīti dzejoļi angļu valodas darbības vārdu gramatisko laiku apguves veicināšanai 7. klasē
Autor
Veismane, Ulrika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Angļu valoda ir kļuvusi par sazināšanās valodu daudzās valstīs. Tomēr, lai nodibinātu veiksmīgu komunikāciju, darbības vārdu gramatisko laiku pareizam lietojumam ir jābūt apgūtam. Lai gan skolēni apgūst darbības vārdu gramatisko laiku likumus, skolēni bieži vien tos nesaprot. Diplomdarba mērķis bija izpētīt kā dažādi skolēnu rakstīti dzejoļi var veicināt angļu valodas darbības vārdu gramatisko laiku apguvi 7. klasē. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums, kas ietvēra divas anketas skolēniem un trīs dzejoļu rakstīšanas uzdevumus. Tika noskaidrots, ka, mācot angļu valodas darbības vārdu gramatiskos laikus induktīvi, skolēni tos saprot labāk, ja ir aktīvi līdzdarbojušies. Pētījums pierādīja, ka dzejoļi, kurus sacerējuši skolēni, izmantojot dažādus tiešsaistes rīkus padara mācību procesu patīkamu un veicina darbības vārdu gramatisko laiku izpratni. English has become a lingua franca in many countries. However, to establish a successful communication, the correct use of verb tenses needs to be obtained. Though students learn the rules of verb tenses in lower secondary school, learners still often do not understand them. The aim of the Diploma Paper was to explore how different types of student-written poems can facilitate acquisition of English verb tenses in Form 7. The chosen method of research was a case study that involved two questionnaires for learners and three poem writing tasks. It was found out that when teaching English verb tenses inductively students understand them better due to an active participation. The research proved that poems created by students using various online tools made the learning process more engaging and fostered the comprehension of the rules of English verb tenses.