Pamatskola - daudzfunkcionāla izglītības un kultūras telpa mūsdienās
Автор
Vilcāne, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Karlsone, Inguna
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbā “Pamatskola-daudzfunkcionāla izglītības un kultūras telpa mūsdienās” padziļināti analizējot pieejamo literatūru, tiek apskatīta izglītības iestāžu vēsturiskā attīstība, pētīta jēdziena izpratne par pamatskolu kā daudzfunkcionālu telpu, kā arī jaunākās atziņas par mācīšanās procesa organizāciju no interjera dizaina viedokļa. Empīriskajā daļā tiek veikts salīdzinošais pētījums, analizējot izglītības iestāžu interjera daudzfunkcionalitāti telpā. Diplomdarba apjoms ir 117.lpp. kurās ir iekļauts ievads, 4 nodaļas, 7 apakšnodaļas, literatūras saraksts ir ar 56 vienībām, 4 pielikumi. Radošajā daļā tiek izstrādāts interjera dizaina projekts Jelgavas 1.internātpamatskolai, pamatojoties uz teorētiskajā un empīriskajā daļā iegūtajiem secinājumiem. The historical development of education institutions, the concept of primary school as multifunctional spaces and new way of thinking about teaching process organization form the interior design point of view, has been discused in this bachelor thesis “Primary school as multifunctional education and cultural space in nowdays”. There has been carried out the comparative study by analyzing interiors of primary schools and their multifunctionality in the space. Amount of bachlero thesis- 117 pages, including an introduction, 4 chapters, 7 subdivision, reference list 56 entries, 4 appendices. Therefore, the interior design has been developed for Jelgavas boarding school Nr.1, basis to the theoretical and empirical parts conclusions.