Show simple item record

dc.contributor.advisorDamberga, Ilze
dc.contributor.authorŠtopīte, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:13Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53922
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32044
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot kā savā starpā ir saistīta akadēmiskā pašregulācija, uztvertā vecāku iesaistīšanās un uztvertā vecāku pārraudzība. Bakalaura darbs sastāv no piecām nodaļām : Akadēmiska pašregulācija, vecāku iesaistīšanās bērna izglītībā, vecāku pārraudzība, akadēmiskā pašregulācija un vecāku iesaistīšanās, akadēmiska pašregulācija un vecāku pārraudzība. Pētījuma dalībnieki aizpildīja 3 aptaujas “Vecāku iesaistīšanās bērna izglītībā” (Parents’ Involvement in Children’s Learning; Cheung & Pomerantz, 2011), “Akadēmiskā pašregulācijas aptauja” (Academic Self-Regulation Questionnaire for Adolescents (Scoring the SRQ-A (Standard version); Gnambs, T. & Hansftingl, B, 2014), “Vecāku pārraudzības aptauja” (Parental Monitoring Scale, Stattin & Kerr, 2000). Pētījumā tika iesaistīti 62 pusaudži vecumā no 13 līdz 14 gadus veci (M=13,44; SD=), lielākoties tie bija 7 un 8 klases skolēni. 58 % izlasē ir 13 līdz 14 gadus vecas meitenes un 42 % izlasē ir 13 līdz 14 gadus veci zēni. Darba apjoms 31 lappuses (ieskaitot titullapu, saturu, anotāciju, literatūras sarakstu). Bakalaura darbā ir sešas tabulas. Izmantotas 48 publikācijas.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s thesis: to ascertain how academic self-regulation, parental involvement and parental monitoring are interconnected. The bachelor’s thesis consists of five chapters: Academic Self-regulation, Parental Involvement in Children’s Education, Parental Monitoring, Academic Self-regulation and Parental Involvement, Academic Self-regulation and Parental Monitoring. The participants of the research filled out 3 questionnaires: Parental Involvement in Children’s Education (Cheung & Pomerantz, 2011), Academic Self-Regulation Questionnaire for Adolescents (Scoring the SRQ-A (Standard version); Gnambs, T. & Hansftingl, B, 2014), Parental Monitoring Scale (Stattin & Kerr, 2000). There were involved 62 adolescents in the research in age range from 13 to 14; mainly they were 7th and 8th grade students. The average age of the adolescent selection are 13,44 years. 58,1 % in the selection are 13-14 year-old girls and 41,9 % in the selection are 13 to 14 year-old boys. The volume of the bachelor’s thesis is 31 page (including the title page, contents, abstract, bibliography). There are six tables in the bachelor’s thesis. There have been referenced 48 publications.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectAkadēmiskā pašregulācija
dc.subjectVecāku iesaistīšanās
dc.subjectVecāku pārraudzība
dc.subjectBērni
dc.titleAkadēmiskās pašregulācijas saistība ar uztverto vecāku iesaistīšanos bērna izglītībā un uztverto vecāku pārraudzību
dc.title.alternativeAcademic Self-Regulation relationship with Parental involvement in children education and Parental monitoring
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record