• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Paņēmieni Amerikāņu kultūras mācīšanai angļu valodas stundās 11. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-54280-Matkasimovs_Faruhs_fm12003.pdf (6.736Mb)
Autor
Matkasimovs, Faruhs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba mērķis bija izpētīt paņēmienus amerikāņu kultūras mācīšanai angļu valodas stundās 11. klasē. Autors uzskata, ka amerikāņu kultūras mācīšanai ir nozīmīga loma 21. gadsimtā. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums Rīgas Angļu ģimnāzijā. Datu vākšanas metodes bija skolotāju intervijas, skolēnu anketas, portfolio un atgriezeniskā saite. Pētījuma dati atklāja, ka kultūras paņēmienu izmantošana uzlaboja skolēnu starpkultūru prasmes. Amerikāņu kultūra veicināja skolēnus saskatīt saikni starp idejām, pamatot savu viedokli vai lēmumu kā arī izveidot jaunu oriģinālu darbu vai sniegt savu skatpunktu. Lai arī pētījuma mērķis tika sasniegts, autors iesaka veikt turpmāku pētījumu citās vecuma grupās, lai iegūtu vairāk datu par šo tēmu.
 
The aim of the Diploma Paper was to explore techniques to teach American culture in English lessons in Grade 11. The author believes that teaching American culture, especially in the 21st century is of high importance. The chosen method of the research was a case study in Riga English Grammar School. Interviews, questionnaire, students' portfolios and feedback were chosen as data collection methods. The data reflected that the use of the techniques enhanced students’ intercultural skills. American culture contributed to Grade 11 students' ability to draw connections among ideas, justify a stand or decision as well as produce a new original work or point of view. Even though the research showed beneficial results, the author suggests carrying out further research to gather more data on the topic in other age groups.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32052
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV