Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Rita
dc.contributor.authorOškalne, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:16Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54328
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32055
dc.description.abstractDarba autore ir piedalījusies projektā Efektīva Eiropas Valodu Portfeļa Lietošana Topošajiem Angļu Valodas Skolotājiem, kura laikā pašvērtējuma veikšanas dokuments Eiropas Valodu Portfelis Topošajiem Valodu Skolotājiem tika izveidots kā tiešsaistes pašvērtējuma veikšanas lietotne. Tā kā pašvērtējuma veikšana attīsta autonomas mācīšanās prasmes, kas ir galvenais mūžizglītības aspekts, tika pētīta tiešsaistes valodu portfeļa izmantošana, lai pilnveidotu topošo angļu valodas skolotāju autonomas mācīšanās prasmes. Tika atlasīta teorētiskā literatūra, kā arī tika veikta tiešsaistes valodu portfeļa analīze. Tāpat darba autore aptaujāja topošos svešvalodu skolotājus un intervēja Ph.D. Eviju Latkovsku. Tika pierādīts, ka tiešsaistes portfelis topošajiem valodu skolotājiem palīdz pilnveidot autonomas mācīšanās prasmes, ja topošie skolotāji paši vēlas augt profesionāli. Tāpat tika pierādīts, ka pašvērtējumam autonomas mācīšanās prasmju attīstībai ir jānotiek lektoru vadībā, un nevar uzskatīt par pašsaprotamu, ka topošie skolotāji zina, ka ir, un vēlas būt autonomi, vērtējot sevi kā skolotāju.
dc.description.abstractThe author of the Paper has been a participant of the Effective Use of the EPOSTL for Student Teachers of English (EFUESTE) project throughout which the self-assessment tool European Portfolio for Student Teachers of Languages (EPOSTL) was designed as an online self-assessment tool. As self-assessment encourages development of autonomous learning skills, which are the key aspect in life-long learning, the use of the E-EPOSTL to promote autonomous learning skills in pre-service teacher education was explored. There was an analysis of literature and the E-EPOSTL done, and questionnaires to student teachers were given and an interview with Ph.D. Evija Latkovska was carried out. It was proved that the E-EPOSTL promotes autonomous learning skills if the student teachers are willing to contribute and grow as professionals. It was also found that self-assessment and development of autonomous learning skills has to be guided and teacher trainers cannot take it for granted that student teachers know how and are willing to be autonomous in self-assessing themselves as teachers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectautonomas mācīšanās prasmes
dc.subjectpašvērtējums
dc.subjecttopošie skolotāji
dc.subjecttiešsaistes valodu portfelis topošajiem svešvalodu skolotājiem
dc.titleTiešsaistes Eiropas valodu portfelis topošajiem svešvalodu skolotājiem autonomas mācīšanās prasmju pilnveidei
dc.title.alternativeE-European Portfolio for Student Teachers of Languages to Improve Autonomous Learning Skills in Pre-Service Teacher Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record