• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Padziļinātās lasīšanas uzdevumi runātprasmju attīstībai angļu valodas stundās 5. klasē

Thumbnail
Öffnen
299-54330-Cukure_Arta_ac12066.pdf (1.124Mb)
Autor
Čukure, Arta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma tika izvēlēta, jo skolēnu prasme runāt angļu valodā tiek uzskatīta par galveno rādītāju tam, cik labi valoda ir apgūta. Spēja runāt angļu valodā var arī ietekmēt skolēnu nākotnes izvēles saistībā ar studijām un darba vietu ārzemēs. Diplomdarba mērķis bija atklāt, kā padziļinātās lasīšanas uzdevumi var tikt izmantoti, lai uzlabotu skolēnu runātprasmes angļu valodas stundās 5. klasē. Pētījuma metode ir atsevišķa gadījuma pētījums, kura laikā skolēni aizpildīja anketas pirms un pēc padziļinātās lasīšanas uzdevumu realizēšanas angļu valodas stundās; tika rakstīts skolotājas žurnāls, lai aprakstītu skolēnu piedalīšanos un uzlabojumus angļu valodas runātprasmē; tika izveidoti audio transkripti četru skolēnu runai padziļinātās lasīšanas uzdevumu laikā. Atsevišķa gadījuma pētījums ļāva secināt, ka skolēni gūst prieku padziļinātās lasīšanas uzdevumu laikā, turklāt šie uzdevumi uzlaboja skolēnu angļu valodas runātprasmes. Diplomdarbs var tikt izmantots kā vadlīnija tiem skolotājiem, kas jau īsteno padziļinātās lasīšanas uzdevumus angļu valodas stundā, un skolotājiem, kas plāno attīstīt skolēnu runātprasmes, izmantojot padziļinātās lasīšanas uzdevumus. Atslēgas vārdi: jaunāko klašu skolēni, runātprasmju attīstība, padziļinātās lasīšanas uzdevumi.
 
The topic of the Diploma Paper was chosen because learner’s skills to speak in English are considered as the main indicator of how well the language is acquired. The skill to speak in the English language can also affect students’ future choices considering studies or workplace in foreign countries. The aim of the Diploma Paper was to find out how extensive reading activities can be used to develop students’ speaking skills in English lessons in Form 5. The research method is a case study during which students’ received questionnaires before and after extensive reading activities were implemented in the English lessons; a teacher’s journal was written to describe students’ participation and improvement in their speaking skills; transcripts of audio recordings of four students’ speech throughout the extensive reading activities were written. During the case study it was found out that learners enjoyed the extensive reading activities, moreover, they helped to improve students’ speaking skills in English. The Diploma Paper can be used as a guideline for teachers who already have implemented extensive reading activities in their English language lessons and for teachers who plan to develop their learners’ speaking skills with a help of extensive reading activities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32056
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV