Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorČukure, Arta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:17Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54330
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32056
dc.description.abstractDiplomdarba tēma tika izvēlēta, jo skolēnu prasme runāt angļu valodā tiek uzskatīta par galveno rādītāju tam, cik labi valoda ir apgūta. Spēja runāt angļu valodā var arī ietekmēt skolēnu nākotnes izvēles saistībā ar studijām un darba vietu ārzemēs. Diplomdarba mērķis bija atklāt, kā padziļinātās lasīšanas uzdevumi var tikt izmantoti, lai uzlabotu skolēnu runātprasmes angļu valodas stundās 5. klasē. Pētījuma metode ir atsevišķa gadījuma pētījums, kura laikā skolēni aizpildīja anketas pirms un pēc padziļinātās lasīšanas uzdevumu realizēšanas angļu valodas stundās; tika rakstīts skolotājas žurnāls, lai aprakstītu skolēnu piedalīšanos un uzlabojumus angļu valodas runātprasmē; tika izveidoti audio transkripti četru skolēnu runai padziļinātās lasīšanas uzdevumu laikā. Atsevišķa gadījuma pētījums ļāva secināt, ka skolēni gūst prieku padziļinātās lasīšanas uzdevumu laikā, turklāt šie uzdevumi uzlaboja skolēnu angļu valodas runātprasmes. Diplomdarbs var tikt izmantots kā vadlīnija tiem skolotājiem, kas jau īsteno padziļinātās lasīšanas uzdevumus angļu valodas stundā, un skolotājiem, kas plāno attīstīt skolēnu runātprasmes, izmantojot padziļinātās lasīšanas uzdevumus. Atslēgas vārdi: jaunāko klašu skolēni, runātprasmju attīstība, padziļinātās lasīšanas uzdevumi.
dc.description.abstractThe topic of the Diploma Paper was chosen because learner’s skills to speak in English are considered as the main indicator of how well the language is acquired. The skill to speak in the English language can also affect students’ future choices considering studies or workplace in foreign countries. The aim of the Diploma Paper was to find out how extensive reading activities can be used to develop students’ speaking skills in English lessons in Form 5. The research method is a case study during which students’ received questionnaires before and after extensive reading activities were implemented in the English lessons; a teacher’s journal was written to describe students’ participation and improvement in their speaking skills; transcripts of audio recordings of four students’ speech throughout the extensive reading activities were written. During the case study it was found out that learners enjoyed the extensive reading activities, moreover, they helped to improve students’ speaking skills in English. The Diploma Paper can be used as a guideline for teachers who already have implemented extensive reading activities in their English language lessons and for teachers who plan to develop their learners’ speaking skills with a help of extensive reading activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectjaunāko klašu skolēni
dc.subjectrunātprasme
dc.subjectrunātprasmes attīstība
dc.subjectpadziļinātās lasīšanas uzdevumi
dc.titlePadziļinātās lasīšanas uzdevumi runātprasmju attīstībai angļu valodas stundās 5. klasē
dc.title.alternativeExtensive Reading Activities for Developing Speaking Skills in English Lessons in Form 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record