• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5.-6. klasē

Thumbnail
Открыть
299-54382-Millere_Sandra_sm12050.pdf (1.529Mb)
Автор
Millere, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Visnola, Dace
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Sandras Milleres diplomdarbs “Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5. – 6. klasē.” ticis izstrādāts 2015./2016. mg. kādā Rīgas vispārizglītojošajā skolā. Darba teorētiskajā daļā tiek pētīta un analizēta literatūra par sociālo atstumtību, sociālo iekļaušanos, darbā apskatīto vecumposmu, arī radošumu un radošajām metodēm. Tika sastādīta sociālpedagoģiskā programma, kas sevī ietver radošus uzdevumus, darbu ar atbalsta personālu, darbu ar klašu audzinātājiem, darbu ar skolēniem un novērošanu, kā arī sasniegto rezultātu apkopošanu un analīzi. Darba mērķis ir radošo metožu izmantošana sociālpedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā ar skolēniem, lai mazinātu sociālo atstumtību klasē.
 
The diploma thesis of Sandra Millere “Creative Methods in Social Pedagogical Activity to Reduce Social Exclusion in Grades 5-6” has been elaborated at academic year 2015/2016 in a public high school of Riga. In the theoretical part is being studied and analyzed literature about social exclusion, social inclusion, investigated age stage, also creativity and creative methods. Has been compiled social pedagogical program, which consists of creative tasks, collaborating with support stuff and teachers, working with pupils and observations of them, as well as reached outcome compilation and analyze. The aim of this thesis is using creative methods in social pedagogical work to reduce social exclusion in a class.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32058
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV