Show simple item record

dc.contributor.advisorĶenga, Otto
dc.contributor.authorAusekle, Aiva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:18Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54449
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32060
dc.description.abstractDiplomdarbs „Reliģiju vēstures apguve Kulturoloģijas stundās vidusskolā” apskata reliģiju vēstures problemātiku, to mācīšanas metodes un iespējamos variantus. Tā mērķis ir izpētīt reliģiju apguves iespējas Kulturoloģijas stundās un izstrādāt un piedāvāt skolēniem sagatavotas darba lapas, kas palīdzētu apgūt reliģiju vēsturi, veicinot tolerantu attieksmi pret citām kultūrām un izpratni par to atšķirībām. Rezultāti iegūti, vērtējot skolēnu darbu stundās, aizpildītās darba lapas, kā arī viņu zināšanas, attieksmi pret apgūstamo materiālu, tāpat skolēni tika aicināti iesaistīties un veidot diskusijas. Respondenti ir 10. un 11. klases skolēni, līdz ar to klases netika salīdzinātas savā starpā. Diplomdarba galvenie rezultāti ir skolēnu veiksmīga iesaistīšana reliģiju vēstures apguvē, skolēnu zināšanu papildināšana. Skolēni, veicot visus autora ieteiktos darbus un prezentējot savu viedokli klasē, veiksmīgi apguva apskatītās reliģijas un to vēsturi, mācēja paust savu viedokli un attieksmes.
dc.description.abstractDiploma paper “History of Religion in Culturology Lessons in Secondary School” deals with problems of religion history, its teaching methods and possible variants. The aim of the Paper is to explore the possibilities of learning religion in Culturology lessons and to develop worksheets for students that will help them in learning the history of religion thus promoting a tolerant attitude towards other cultures and an understanding of their differences. The results were obtained assessing the work of students during lessons, the completed worksheets, as well as their knowledge and attitude towards the teaching material to be acquired. The students were also invited to organize discussions and participate in them. Respondents were pupils from Grades 10 and 11. The grades were not compared with each other. The main results of the Diploma Paper are as follows: students are successfully involved in learning of the history of religion, students' knowledge has improved. By fulfilling all the tasks recommended by the Author of the Paper and presenting their views in class, students successfully mastered certain religions and their history and knew how to express their views and attitudes. Keywords: religion, Islam, Daoism, Confucianism, learning method.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectReliģija
dc.subjectIslāms
dc.subjectDaoisms
dc.subjectKonfūcisms
dc.subjectMācīšanās metode
dc.titleReliģiju vēstures apguve Kulturoloģijas stundās vidusskolā
dc.title.alternativeHistory of Religion in Culturology Lessons in Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record