Sieviešu ieslodzījuma iestāžu pedagogu profesionālo pilnveidi veicinoša tālākizglītība
Автор
Kriņģele, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbā „Sieviešu ieslodzījuma iestāžu pedagogu profesionālo pilnveidi veicinoša tālākizglītība” tiek pētīts, kādas tālākizglītības iespējas ir Baltijas valstu sieviešu ieslodzījuma iestāžu pedagogiem. Maģistra darba mērķis ir izpētīt ieslodzījuma iestāžu pedagogu profesionālās pilnveides iespējas tālākizglītībā un izstrādāt izpētē pamatotu tālākizglītības programmu ieslodzījuma iestādes pedagogiem. Pētījumā tiek analizētas izglītības iegūšanas iespējas ieslodzījumā kopumā – gan Latvijā, Igaunijā un Lietuvā, gan citās pasaules valstīs, kā arī jau esošas tālākizglītības programmas ieslodzījuma iestāžu pedagogiem. Pētījuma gaitā izstrādāto tālākizglītības programmu sieviešu ieslodzījuma iestāžu pedagogu profesionālajai pilnveidei vērtē trīs neatkarīgi eksperti. Balstoties uz ekspertu viedokļiem, tiek izdarīti secinājumi par nepieciešamajiem uzlabojumiem tālākizglītības programmā un izstrādāti ieteikumi tās aprobācijai. In Master Thesis „Further education of women's penitentiary teacher's professional development” there is research about what kind of further education opportunities are possible for teachers, who work in Baltic region's women penitentiary institutions. Based on theoretical approach and by analyzing needs of such teachers in prison, there has been made further education programme for teachers, who work in women penitentiary institutions. The main goal of this research is to find out, how prison teacher can develop his/her competences during further education and to make research-based further education programme for prison teachers. Also there have been analyzed already existing programmes for prison teachers and possibility to get education in prison in Latvia, in Estonia, in Lithuania and in other countries. Programme has been evaluated by three independent experts, who are representing different fields of work. Based on expert's opinions, there have been made conclusions on how to improve further education programme for prison teachers.