Show simple item record

dc.contributor.advisorLogins, Jāzeps
dc.contributor.authorAnspoka, Ligita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:24Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55085
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32084
dc.description.abstractMobilo ierīču izmantošana ķīmijas stundās pamatskolā. Anspoka L., zinātniskais vadītājs Dr. ķim., doc. Logins J. Maģistra darbs, 109 lapaspuses, 48 attēli, 71 literatūras avoti, 4 tabulas, 10 pielikumi. Latviešu valodā. Maģistra darbā ir pētīta un apkopota literatūra par 21.gadsimta izglītības veidojošajiem elementiem, tehnoloģiju lietošanu skolā, mobilo ierīču funkcijām un izmantošanas iespējām. Darbā ir veikts gadījuma pētījums, kur tika veikta ķīmijas skolotāju un skolēnu anketēšana, intervijas ar ekspertiem un aprobēti četri stundu plāni, kuros tiek izmantotas mobilās ierīces ķīmijas stundās. Pētījumā iegūtos datus un metodiskos ieteikumus, var izmantot ikviens Latvijas skolotājs, kurš vēlas uzsākt vai papildināt savas zināšanas par mobilo ierīču izmantošanu mācību procesā. Skolotāji var uzzināt citu skolotāju pozitīvo, un negatīvo pieredzi izmantojot mobilās ierīces mācību procesā.
dc.description.abstractUse of Mobile Devices Within Chemistry Lessons in Basic School. Anspoka L., scientific supervisor doc. Dr. Chem. Logins J. Master Thesis, 109 pages, 48 figures, 4 tables, 71 litreture references, 10 appendix. In Latvian. Within Master Thesis the literature of 21st education components, use of technologies in school, functions and opportunities of using mobile devices has been explored and compiled. A case study has been carried out in which questionnaire was given to chemistry teachers and students as well as interviews with experts and four chemistry lessons with using mobile devices were conducted. The research findings and methodological recommendations can be used by any Latvian teacher, who wants to start or expand their knowledge of using mobile devices in the teaching process. Teachers may find the positive and negative experience of other teachers who have used mobile devices within the teaching process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMOBILĀS IERĪCES
dc.subjectVIEDTĀLRUNIS
dc.subjectPLANŠETDATORS
dc.subjectĶĪMIJAS APGUVE SKOLĀ
dc.titleMobilo ierīču izmantošana ķīmijas stundās pamatskolā
dc.title.alternativeUse of Mobile Devices Within Chemistry Lessons in Basic School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record