• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Diagnosticējošais darbs matemātikā beidzot 3. klasi

Thumbnail
Öffnen
299-55354-Sarkane_Solvita.Marija_ss12150.pdf (8.125Mb)
Autor
Sarkane, Solvita Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarbā „Diagnosticējošais darbs matemātikā beidzot 3. klasi” ir analizēta teorija par skolēnu zināšanu un prasmju diagnostikas un vērtēšanas nepieciešamību un prasībām, kas jāievēro veidojot diagnosticējošo darbu. Pētījuma mērķi ir: •ar intervijas palīdzību noskaidrot, kā notiek sagatavošanās process diagnosticējošajam darbam skolā; •izstrādāt prasībām atbilstošus uzdevumus, kurus izmantot sagatavošanās procesā; •izveidot diagnosticējošā darba variantu un analizēt skolēnu rezultātus tajā. Pētījuma daļā uzsvērts sagatavošanas procesa svarīgums un nepieciešamība. Darbā izmantota teorijas analīze, empīriskās metodes: intervija un kontentanalīze. Diplomdarba struktūru veido 4 nodaļas ar apakšnodaļām, nobeigums, izmantotā literatūra un avoti un pielikumi.
 
The Diploma Paper 'The Final Diagnostic Work in Mathematics by Third Class' presents the analysis of the theory about the necessity of the evaluation and diagnosis of learners knowledge and skills as well as requirements that have to be followed when designing a diagnosis test. The aims of the Paper are: •to find out what the process of preparation for the diagnosis test at school is like with the help of interviews; •to design tasks that could be used during the preparation process with reference to the requirements; •to create a diagnosis test and analyze learners' results. The significance and necessity of the preparation process is emphasized in the empirical part. The analysis of the theory is done in the present Paper. Research methods are the following: an interview and content analysis. The Diploma Paper consists of 4 chapters with subchapters, conclusion, bibliography and appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32098
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV