Tehnoloģiju izmantošana bioloģijas apguvē Jelgavas Valsts ģimnāzijas 11. klasē
Autor
Jasēviča, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Jasēvičas M. maģistra darbs „ Tehnoloģiju izmantošana bioloģijas apguvē Jelgavas Valsts ģimnāzijas 11.klasē” Pētījuma aktualitāte pamatojas uz nepieciešamību pilnveidot tehnoloģiju lietošanu mācību procesā. Maģistra darba mērķis: izpētīt, kā tehnoloģiju izmantošana pilnveido bioloģijas apguvi 11. klasē tematā “Šūnu dalīšanās”. Darbā izmantotas divas pētījuma metodes aptauja (intervija, anketēšana) un kontenanalīze. Maģistra darbs apjoms 102 lappuses. Darba struktūra: anotācijas latviešu un angļu valodā; ievadu (3 lpp.); teorētiskā daļa ar 3 nodaļām, 4 apakšnodaļām un 8 att., (21 lpp.); empīriskā daļa ar 2 nodaļām, 10 apakšnodaļām, 26 att. un. 13.tabulām, (40 lpp.); secinājumi un ieteikumi ( 3lpp); pateicības (1lpp); izmantotā literatūra un informācijas avoti ( 2lpp.); pielikumi 10 ( 34 lpp.). Atslēgas vārdi: tehnoloģijas, informācijas komunikāciju tehnoloģijas (IKT), izglītības tehnoloģijas, bioloģijas apguves pilnveide. Jasēviča M. thesis "Use of biological Technology in Jelgava gymnasium 11 State class" Actuality of the study is based on the need to improve the use of technology in the learning process. The aim of the master's thesis: study how the use of technology enhances the learning of Biology class 11 topic "Cell Division". The work uses two methods of survey research (questionnaire and interview) and content analyze. Thesis written on 102 pages and contains the following parts: Annotations to the Latvian and English (p 2); Introduction (p3); The theoretical part with 3 divisions, subdivisions and 8 at 4., (p 21); Empirical part with 2 chapters, 10 subdivisions, 26 pictures and.13 the tables (p 40); Conclusions and recommendations (p 3); Thanksgiving (p 1); References and literature sources (p 2); Annex 10 (p 34 ); Key words: technology, information communication technology (ICT), education technology, biology learning development.