Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorProsvirjakova, Ināra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:29Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55381
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32101
dc.description.abstractDiplomdarba „Latviešu valoda kā līdzeklis sociālo zinību apguvei mazākumtautību skolās 2.klasē ” darba mērķis ir pētīt latviešu valodas izmantošanas iespējas sociālo zinību apguves procesā mazākumtautību skolās 2. klasē. Darbs ir 67 lpp. apjomā. Tas sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā ir aprakstīta teorētiskās literatūras analīze par diplomdarba tematu, latviešu valodas kā līdzekļa izmantošanu un apgūšanu vienlaikus bilingvālās izglītības procesā. Otrajā daļā tiek izklāstīts materiāls par veikto pedagoģisko pētījumu, kura laikā apkopoti materiāli par divu dažādu metožu lietošanu – valodas nošķiršanas un paralēlās valodas izmantošanas mācību metodi. Apkopoti materiāli pr sākumskolas skolotāju sadarbību, kā veiksmīgāk organizēt darbu ar skolēniem sociālo zinību un latviešu valodas apguvei 2. klasē. Latviešu valoda kā līdzeklis var būt veiksmīgi izmantojam sociālo zinību stundās 2. klasē un šo stundu laikā atkarīgi no izvēlētā temata skolēniem tiek dota iespēja apgūt sociālo zinību mācību saturu un latviešu valodas prasmes. Tas veiksmīgi ietekmē skolēnu latviešu valodas apguvi kopumā un palīdz skolēnu turpmāai socializācijai sabiedrībā. Darbā tika izmantoti 4 attēli, 4 tabulas, 6 pielikumi un 35 literatūras avoti, kuros ietilpa gan publikācijas, grāmatas, metodiskie materiāli, literatūras avoti svešvalodā, kā arī internetresursi.
dc.description.abstractDiploma "Latvian language as a means of Social science learning in minority schools Grade 2". The aim is to study the Latvian language usage possibilities of social science learning process in minority schools Grade 2. The work consists from 66 pages.It consists of two parts. The first part describes the theoretical analysis of literature on the topic of diploma, the Latvian language as the use of the product and at the same time the acquisition of bilingual education. The second part sets out the material for pedagogical research carried out during which the collected materials on the use of two different methods - the language of separation and parallel use of language learning method. Compiled materials for primary school teachers in cooperation, and better organize the work with students of Social sciences and the Latvian language in Grade 2. Latvian language as a tool can be successfully use social science 2 hours in the classroom and during those hours depend on the chosen subject students are given the opportunity to learn social studies curriculum and the Latvian language. It successfully influenced students learning the Latvian language as a whole and helps student further socialization of society. In research were used 4 images, 6 attachments and 35 literature sources, which included publications, books, teaching aids, literature sources in a foreign language, and also Internet resources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSociālās zinības
dc.subjectlatviešu valoda kā līdzeklis
dc.subjectbilingvālā izglītība
dc.subjectvalodas apguves metodes
dc.titleLatviešu valoda kā līdzeklis sociālo zinību apguvei mazākumtautību skolās 2.klasē
dc.title.alternativeLatvian Language as a Means of Social Science Learning in Minority Schools Grade 2
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record