• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grafisko informācijas organizatoru izmantošana bioloģijā vidudsskolā

Thumbnail
Открыть
300-54415-Petersone_Liva_lp12067.pdf (2.235Mb)
Автор
Pētersone, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Grafisko informācijas organizatoru izmantošana bioloģijā vidusskolā. Pētersone L., darba vadītāja vad. pētn. Dr. paed. Birziņa Rita. Bakalaura darbs 54 lappuse, 18 attēli, 5 tabulas, 24 literatūras avoti, 17 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir darbības pētījumā noskaidrot un pilnveidot skolēnu prasmes izmantot grafiskos informācijas organizatorus (GIO) bioloģijas apguvē vidusskolā. Veikta teorētiskās literatūras analīze par GIO lietošanas principiem, veidošanu un nozīmi mācību procesā. 10. klases bioloģijas tematā “Cilvēks un vide”, autore izstrādājusi un aprobējusi GIO, un noskaidrojusi kā tie pilnveido bioloģijas apguvi vidusskolā. Apkopojot iegūtās atziņas no darbības pētījuma var secināt, ka skolēni ātrāk un veiksmīgāk apgūst jaunu mācību saturu, ja izmanto mācību procesā GIO, kā arī attīsta savas kognitīvās spējas. Atslēgvārdi: grafiskie informācijas organizatori, mācību process, mācību saturs.
 
The use of graphic information organizers in biology, in secondary school. Pētersone L., supervisior lead researcher Dr. paed. Birziņa Rita. Bachelor thesis, 54 pages, 18 images, 5 tables, 24 literature references, 17 attachments. In Latvian. The purpose of the thesis using action research is to find out and improve students' skills with using graphic information organizers (GIO) during biology learning process in high school. Theoretical literature analysis has been performed about principles of GIO use, creating them and meaning in learning process. During 10th grade biology theme "Man and Environment", author developed and approbated GIO, and determined how they improve learning in high school biology. Summarizing the lessons learned from action research it can be concluded that students learn faster and with better success rate if used GIO in during learning new content of studies. Also they develop their cognitive abilities. Keywords: graphic information organizers, learning process, content of studies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32131
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV