Apzinātas atbildības pilnveide 7.klases skolēniem matemātikas mācību procesā
Author
Reisoglu, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Apzinātas atbildības pilnveide 7. klases skolēniem matemātikas mācību procesā” mērķis bija izpētīt iespējas atbildības veicināšanai matemātikas mācību procesā un izveidot skolēnu apzinātas atbildības veicinošu metodisko materiālu konkrētos tematos 7. klases matemātikā. Darbā izstrādātas aktivitātes skolēnu atbildīgas attieksmes pilnveidei, gatavojoties mācību stundai, skolēnu iepriekšējo zināšanu aktualizācijai, jautājumu veidošanas, atgriezeniskās saites sniegšanas un informācijas apkopošanas prasmju pilnveidei. Secināts, ka skolēniem atbildības uzņemšanās ir izaicinājums, tomēr viņi aktīvi iesaistās aktivitātēs un uzņemas jaunās lomas, pilnveidojot apzinātu atbildību par savu ieguldījumu zināšanu un prasmju attīstībā. Darbs sastāv no četrām nodaļām un viena pielikuma, izmantoti 26 literatūras un interneta avoti. The purpose of bachelor’s thesis “Developing Deliberate Responsibility in 7th Grade Students in Mathematics Learning Process” is to explore the possibilities for enhancing responsibility in mathematics learning process and to create a methodical material in specific topics of 7th grade math curriculum for developing responsibility. Student responsibility is aimed to be developed by a set of created activities in which students appreciate the necessity of preparation for the class, activate prior knowledge, form questions, give feedback and organise information. Conclusions state that taking responsibility is a challenge for students, nevertheless they take active part in activities, developing deliberate responsibility for expanding their knowledge and skills. Thesis consists of four chapters, 26 literature and internet sources were cited.