Skolēnu mācību motivācijas veicināšana matemātikas stundās 7.klasēs
Autor
Andža, Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā “Skolēnu mācību motivācijas veicināšana matemātikas stundās 7.klasēs” darba autore pētīja, kā mērķtiecīgi izvēlēti uzdevumi un mācību aktivitātes spēj motivēt skolēnus apgūt matemātiku. Šāda tēma tika izvēlēta, jo skolās ir daudz nemotivētu bērnu, kuriem nav nekādas intereses par matemātiku un tā liekas garlaicīga. Pēc darba izstrādes, autore secināja, ka skolotājam ir ļoti svarīga loma motivācijas veicināšanā un ir jāpiedomā pie ļoti daudzām lietām, kas notiek mācību stundās, kā arī tās jāplāno pēc iespējas dažādākas, izmantojot dažādas mācību metodes un paņēmienus. Rezultāti parādīja, ka skolēnus ir iespējams motivēt, ja skolotājs ievēro svarīgākos motivācijas veicināšanas faktorus, kā arī risina visas problēmsituācijas, kuras laika gaitā ir izveidojušās. Darbs sastāv no piecām nodaļām un deviņām apakšnodaļām. In the bachelor paper “Student's learning motivation promotion in mathematics in form seven” the author research how purposefully selected tasks and learning activities are able to motivate students to learn mathematics. Such theme was chosen because schools have a lot of unmotivated children who have no interest in mathematics and it seems boring. After the thesis, the author concluded that the teacher has a very important role in promoting motivation. Teachers need to think about many things what happens in hours and plan its different, using a variety of teaching methods and techniques. The results showed that it is possible to motivate students if the teacher respects the most important motivational factors promoting, as well as deal with all the problem situations which over time have developed. The amount of work is 60 pages. The Bachelor’s Thesis is structured in 5 sections and 9 subdivisions.