Show simple item record

dc.contributor.advisorZuters, Jānis
dc.contributor.authorBrēmers, Ronalds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:08:23Z
dc.date.available2016-07-02T01:08:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53280
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32218
dc.description.abstractDarbā skaidrots, kā tika pētīta un analizēta esošā telekomunikāciju uzņēmuma pašapkalpošanās sistēma un kā tā tika uzlabota. Tika identificētas vairākas problēmas, kas traucēja gan uzņēmuma darbiniekiem, gan klientiem, kas ir sistēmas lietotāji. Balstoties uz šiem trūkumiem, tika izveidotas prasības jaunajai sistēmai, kura tika sadalīta divās daļās, viena daļa optimizēta privātpersonām jeb klientiem ar salīdzinoši mazu lietotāju skaitu, otra daļa veidota pēc juridisku personu klientu vēlmēm un vajadzībām. Sistēmas servera daļas projektēšanas laikā tika izplānoti un beigās arī ievesti vairāki dinamiski risinājumi, kas atvieglo informācijas sistēmas uzturētāju darbu, ieviešot sistēmā izmaiņas, gan klientu iespēju tiešsaistē prognozēt savu nākamo rēķinu. Noslēgumā tika izpētīta un izanalizēta kāda ir jaunizveidotās sistēmas datu ieguves ātrdarbība un salīdzināta ar iepriekšējo risinājumu.
dc.description.abstractThe aim of this masters thesis, is to explain how the analysis of the current self-service system was done and how it was improved. Many problems were identified that interfered with the work of company employees and also with customers, who are the main users of this system. The business requirements of the new system were designed keeping the flaws of the existing system in mind. The system was split in two parts, one was optimized for natural persons, clients with relatively small user count, the other was designed primarily for the needs of juridical persons. There were several dynamic solutions planned and implemented, that made information systems support work easier when making changes to the system, and that allowed clients to predict their next bill in real-time. In conclusion, the performance of old and new systems was compared and analyzed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectPašapkalpošanās sistēma
dc.subjectOracle
dc.subjectservera puses projektēšana
dc.subjectSelf-service system
dc.subjectOracle
dc.titleDinamisku risinājumu ieviešana telekomunikāciju pašapkalpošanās sistēmas uzlabošanā
dc.title.alternativeImproving telecommunications self service system using dynamic solutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record