Tirgus nišas izpēte un start-up uzņēmuma "MEMME NURSINGWEAR" attīstības iespējas Latvijā
Autor
Poča, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba “Tirgus nišas izpēte un start-up uzņēmuma “MEMME Nursingwear” attīstības iespējas Latvijā” ietvaros ir analizēts krūtszīdīšanas apģērba tirgus Latvijā un izstrādāti mārketinga stratēģijas priekšnoteikumi, kuriem realizējoties, minētajam uzņēmumam pastāv iespējas ienākt un veiksmīgi attīstīties attiecīgajā tirgū. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par nišas tirgus mārketinga gūtajām atziņām un maģistra darba autores veiktā pētījuma rezultātiem, izvirzīt mārketinga stratēģijas priekšnoteikumus, kas sekmētu “MEMME Nursingwear” veiksmīgas attīstības iespējas Latvijā. Pētījuma rezultātā maģistra darba autore secina, ka start-up uzņēmumam pastāv potenciāls attīstīties Latvijā, ja uzņēmums tirgum spēs piedāvāt kvalitatīvas, modes tendencēm atbilstošas krūtszīdīšanas kleitas, izveidos spēcīgu zīmolu un konsekventi īstenos attiecību mārketingu. Maģistra darba apjoms ir 94 lpp, tajā iekļauti 32 attēli, 5 tabulas un 3 pielikumi. Within the framework of The Master Thesis “Niche market analysis and “MEMME Nursingwear” start-up enterprise opportunities of growth in Latvia market” breastfeeding closing market has been analysed. As well as complex set of marketing strategy prerequisities have been set, that can help a start-up to gain opportunities of growth and development in Latvia. Taking account on the theory of niche market and niche marketing, as well as the authors research, the objective of the Thesis is to set a prerequisities of marketing strategy, that will make the market entry and growth in the market become succesfull. Master Thesis results shows, that start-up has a potential of growth in Latvian market, if the enterprise will offer a high quality product, that reach the fashion trends, creates a strong brand equity and maintains consequent implementation of relationship marketing. The length of the Thesis is 94 pages, including 32 pictures, 5 tables and 3 appendices.