Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorStahanova, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:09Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53568
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32373
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA “Topus Riga” konkurētspējas paaugstināšanas iespējas. Autore izvēlējās šo tēmu, lai novērtētu uzņēmuma konkurētspēju un tās attīstības iespējas. Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums un konkurētspējas paaugstināšanas plāns palīdzēs uzņēmumam piesaistīt lielāku klientu skaitu, noturēt esošos klientus un tā rezultātā palielināt ienākumus. Bakalaura darba mērķis: Izpētīt SIA “Topus Riga” konkurētspēju un izstrādāt konkurētspējas paaugstināšanas plānu. Bakalaura darba pirmajā nodaļā autore veikusi teorētisku konkurences un konkurētspējas konceptu analīzi, balstoties uz vadošo mārketinga jomā pētnieku atziņām. Otrajā nodaļā autore raksturojusi SIA “Topus Riga” darbības pamatrādītājus kā arī uzņēmuma produkciju un pielietotās mārketinga aktivitātes. Trešajā nodaļā autore veikusi SIA “Topus Riga” konkurētspējas analīzi izmantojot SVID metodi, VRIO analīzi, M. Portera modeli un McKinsey modeli, kā arī izpētīts veikalu Brandwatch un Timebar klientu viedoklis; Darba rezultātā autore ir izstrādājusi SIA “Topus Riga” konkurētspējas paaugstināšanas plānu, kas ir veidots pamatojoties uz teorētiskiem konceptiem kā arī uz veiktajiem mārketinga pētījumiem bakalaura darba ietvaros. Bakalaura darba apjoms: Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbs kopumā izklāstīts 71 lappusēs, tajā iekļauti 24 attēli, 17 tabulas, 34 bibliogrāfijas avoti. 
dc.description.abstractBachelor thesis ir company " Topus Riga" Possibilities of enhancing competitiveness. The author chose this topic in order to assess the competitiveness of the company and its development. The company's competitiveness rating and competitiveness improvement plan will help the company to attract more customers , retain existing customers and as a result, increase income. The aim of the bachelor thesis: Exploring SIA "Topus Riga” competitiveness and for competitiveness improvement plan. In the first chapter the author considers the theoretical concepts of competition and competitiveness analysis based on leading researchers in the field of marketing knowledge. In the second chapter, the author described the SIA "Topus Riga" operational key indicators as well as the company's production and marketing activities. In the third chapter the author considers SIA "Topus Riga" competitive analysis using the SWOT analysis method, VRIOS analysis, Porter's matrix and Mc Kinsey model, as well explored the store Brandwatch and Timebar customers' viewpoint; The author has developed SIA "Topus Riga" competitiveness improvement plan that has been designed based on theoretical concepts as well as the inherent marketing research Bachelor's part of the job. Formulation of conclusions and proposals are up to date and relevant to the competitiveness of SIA "Topus Riga". The volume of the bachelor thesis: The work consists of an introduction, four chapters, conclusions and proposals. The volume of work is 71 p., It includes 24 pictures, 17 tables, 34 bibliographic sources. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectKonkurence
dc.subjectKonkurētspēja
dc.subjectSVID analīze
dc.subjectVRIO analīze
dc.subjectM.Portera analīze
dc.titleSIA "Topus Riga" uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas iespējas
dc.title.alternativeSIA "Topus Riga" company possibilities of enhancing competitiveness
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige