Tiešās pārdošanas speciālistu darbību ietekmējošie faktori
Author
Kļaviņa, Ārija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā aprakstīta tiešā pārdošana kā viens no mārketinga instrumentiem un viens no tās īstenošanas svarīgākajiem elementiem- pārdošanas speciālisti- no kuru darbības atkarīgi tiešās pārdošanas uzņēmumu ienākumi. Šo speciālistu darbību ietekmē dažādi faktori. Maģistra darba mērķis ir identificēt šos faktorus, lai rastu iespējas mazināt to negatīvo ietekmi un veicināt pozitīvo ietekmi. Maģistra darbs veidots balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi un ekspertintervijām, rezultātā parādot secinājumus un priekšlikumus tiešās pārdošanas uzņēmumiem. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām un 15 apakšnodaļām, 16 attēliem, secinājumiem un priekšlikumiem, 40 bibliogrāfiskajiem nosaukumiem un 12 pielikumiem. Darbā izmantoti atslēgas vārdi: tiešā pārdošana, tiešās pārdošanas speciālists, apmācības, motivācija. The master thesis describes direct selling as one of marketing tools and sales representatives that are one of it’s most important elements which affects incomes of direct selling companies. There are many factors influencing performance of sales representatives on their daily basis. The aim of this Master thesis is to identify these factors in order to find opportunities of their negative effect reduction and positive effect enlargement. The Master thesis is based on analysis of discourse and independent expert interviews to form conclusions and create suggestions for direct selling companies. The Master thsesis consists of 4 chapters, 15 sub-chapters, 16 images, 40 literary sources and 12 appendixes. Keywords:direct selling, direct selling representative, trainings, motivation.