Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorKļaviņa, Ārija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:11Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54072
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32384
dc.description.abstractMaģistra darbā aprakstīta tiešā pārdošana kā viens no mārketinga instrumentiem un viens no tās īstenošanas svarīgākajiem elementiem- pārdošanas speciālisti- no kuru darbības atkarīgi tiešās pārdošanas uzņēmumu ienākumi. Šo speciālistu darbību ietekmē dažādi faktori. Maģistra darba mērķis ir identificēt šos faktorus, lai rastu iespējas mazināt to negatīvo ietekmi un veicināt pozitīvo ietekmi. Maģistra darbs veidots balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi un ekspertintervijām, rezultātā parādot secinājumus un priekšlikumus tiešās pārdošanas uzņēmumiem. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām un 15 apakšnodaļām, 16 attēliem, secinājumiem un priekšlikumiem, 40 bibliogrāfiskajiem nosaukumiem un 12 pielikumiem. Darbā izmantoti atslēgas vārdi: tiešā pārdošana, tiešās pārdošanas speciālists, apmācības, motivācija.
dc.description.abstractThe master thesis describes direct selling as one of marketing tools and sales representatives that are one of it’s most important elements which affects incomes of direct selling companies. There are many factors influencing performance of sales representatives on their daily basis. The aim of this Master thesis is to identify these factors in order to find opportunities of their negative effect reduction and positive effect enlargement. The Master thesis is based on analysis of discourse and independent expert interviews to form conclusions and create suggestions for direct selling companies. The Master thsesis consists of 4 chapters, 15 sub-chapters, 16 images, 40 literary sources and 12 appendixes. Keywords:direct selling, direct selling representative, trainings, motivation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecttiešā pārdošana
dc.subjecttiešās pārdošanas speciālists
dc.subjectapmācība
dc.subjectmotivācija
dc.titleTiešās pārdošanas speciālistu darbību ietekmējošie faktori
dc.title.alternativeFactors influencing performance of direct sales representatives
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record